MS Windows
briani 27239
Windows 2000 - WMP8
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 29-03-03 13:25

NG,

O/S: Windows 2000 Prof. (UK).

Jeg har netop installeret Windows 2000 på ny og vil gerne have Windows Media
Player 8 installeret - har ikke haft held med WMP9, derfor.

Windows Update tilbyder kun WMP9 . Kan det lade sig gøre, at få WMP8 ind?

På forhånd tak,

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-03 13:45

Glenn Rasmussen skrev :
> [...]
> Player 8 installeret - har ikke haft held med WMP9, derfor.
>
> Windows Update tilbyder kun WMP9 . Kan det lade sig gøre, at få WMP8

Jeg vil tro at den ligger i service pack 3, så installer den.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 29-03-03 17:26

Michael Lund Sørensen skrev:

> Jeg vil tro at den ligger i service pack 3, så installer den.

Jeg fik ikke MP8 på Win2000 ved at installere SP3. MP8 er mig
bekendt en WinXP-ting.
Engang har der været et link her i gruppen som forklarede hvordan
man kan snyde MP8 til at køre under Win2000, men jeg kan desværre
ikke huske linket. Måske en Google-søgning kan finde noget info.

Madsen.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 31-03-03 16:05

Madsen,

> Jeg fik ikke MP8 på Win2000 ved at installere SP3. MP8 er mig
> bekendt en WinXP-ting.

Egentlig vil jeg gerne have WMP9, men har bare oplivet, at lyden ikke er i
sync. med billedet ved et videoklip i DivX formatet .

Fra : Madsen

Dato : 31-03-03 16:26

Glenn Rasmussen skrev:

> Egentlig vil jeg gerne have WMP9, men har bare oplivet, at lyden
> ikke er i sync. med billedet ved et videoklip i DivX formatet .

Det har jeg ikke problemer med på Win2000 med MP9. Tror du ikke
blot at det er et codec-spørgsmål?
Jeg har dog problemer med lyd og billede i Win2000, men det er
uanset hvilken afspiller jeg bruger og er derfor ikke kun med MP9.
Problemet er heller ikke at lyd og billede ikke er i sync, men
snarere at lyden hakker og videoklip kører op i hastighed engang
imellem. Jeg tror dog at det er mit Via-chipsæt der er skyld i det.

(Jeg kører Win2000 Pro DK SP3 med DivXTotalPack installeret).

Madsen.