Opera 7. og banker.
Fra : Per H

Dato : 29-03-03 13:12

Hvorfor kan jeg ikke åbne mine bankforbindelser fra opera, 7.

og findes der ikke en hotkey, så man kan give hurtig adgang til popup,
når man i indstillinger har lukket for popup.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-03-03 13:26

Således skrev Per H <phbyg@privat.dk> i
dk.edb.internet.software.browser Sat, 29 Mar 2003 13:11:51 +0100:

>Hvorfor kan jeg ikke åbne mine bankforbindelser fra opera, 7.

Hvilken bank bruger du?

Jeg bliver nødt til at bruge Mozilla hos Roskilde Bank (jeg mener det
er BEC's løsning), men jeg mener da bestemt at jeg har hørt om andre,
som kan bruge deres netbank med Opera.

>og findes der ikke en hotkey, så man kan give hurtig adgang til popup,
>når man i indstillinger har lukket for popup.

F12? Godt nok ikke en rigtigt hotkey, men stadig hurtigere end at gå i
menuen.

Knud
--
Wit levels low. Attempting to compensate.

Fra : Per H

Dato : 29-03-03 13:45

On Sat, 29 Mar 2003 13:26:09 +0100, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
skrev:

>Således skrev Per H <phbyg@privat.dk> i
>dk.edb.internet.software.browser Sat, 29 Mar 2003 13:11:51 +0100:

>Hvilken bank bruger du?
jeg bruger BGbank og nordea.

Der kommer ikke det vindue frem hvor jeg skal indtaste pasword.
og jeg kan slet ikke få adgang til menuen.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-03-03 14:30

Således skrev Per H <phbyg@privat.dk> i
dk.edb.internet.software.browser Sat, 29 Mar 2003 13:45:28 +0100:

>jeg bruger BGbank og nordea.
>
>Der kommer ikke det vindue frem hvor jeg skal indtaste pasword.
>og jeg kan slet ikke få adgang til menuen.

Bgbank (og dermed også Danske Bank) har jeg aldrig fået til at virke
med andet end IE, hvilket de også selv skriver.

Nordea kender jeg ikke.

Knud
--
"I think I've found the perfect martini...You pour six jiggers of gin
into a glass and then you drink it while staring at a picture of

Fra : PerX ...

Dato : 31-03-03 02:06

In article <l83b8v8hcjuqnhcr8ashtm827n463hv5aq@4ax.com>, phbyg@privat.dk
says...
> Hvorfor kan jeg ikke åbne mine bankforbindelser fra opera, 7.

Dårlig programmering fra bankernes side.