Audigy problem.
Fra : RBJ

Dato : 29-03-03 12:23

Når jeg prøver at køre installations programmet til mit Audigy lydkort siger
den at der ikke sidder et soundblaster lydkort i computeren. Lyder fungerer
fint nok, men jeg kan ikke installere alle de features som Audio HQ osv..
Hvad kan være galt?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-03-03 18:33

"RBJ" <rbj_bernth@hotmail.com> wrote in message
> [...]
fungerer
> fint nok, men jeg kan ikke installere alle de features som Audio HQ osv..

Du har ikke før haft prøvet på at installere 3. parts software til audidy
vel?

Det prøvede jeg nemlig på et tidspunkt.. hvor det fuckede hele lortet op...
Så jeg måtte reinstallere hele styresystemet....

Fra : -+= T Rex - 6400 =+-

Dato : 29-03-03 20:50

Hvis du ikke har det specifikke SB Audigy lydkort, men bare det alm SB live
lydkort,
så vil du ikke kunne installere softwaren.

Men har du vitterlig det lydkort installeret, så gå ind i system, og i
enhedshåndtering, og
fjern lydkortet, og genstart maskinen.

Spørger maskinen om drivere, så vælg ikke automatisk install, men gå ud af
driverinstalleringen, og fortsæt med at indlæse Windows

Kør driveren til dit lydkort, og se om den nu kan finde hardwaren.
Hvis ikke, prøv at installere SB Live softwarepakken i stedet for, den
virker
fint på Audigy kortet.

Virker det stadigvæk ikke, sæt et andet lydkort i maskinen og start den op,
så skulle
driveren være slettet, men der er mange løsninger på dit problem, du må
prøve dig frem.

/ T Rex

Fra : ZiZZDaaN

Dato : 13-11-03 20:05

Hejsa,

Jeg vil gerne høre, som du nogensinde fik løst dit problem. Jeg har
nøjagtig samme problem, hvilket gør, at jeg ikke kan få ægte surround
sound til mine højtalere. Håber du kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Søren Jensen

http://www.kandu.dk/