Win 2000 går ned - KMODE_EXCE......
Fra : Thomas

Dato : 29-03-03 11:42

Hej NG

Jeg har en bærbar computer, der er begyndt at gå ned i tide og utide - efter
jeg har sat en 128 blok Kingston ram i. Jeg har slået genstart efter fejl
fra og har nu fundet følgende fejlmeddelelse:

#
#*** STOP: (0x0... )
#KMODE_EXEPTION_NOT_HANDLED
#
#*** ADRESS 804006D8 base at 80400000, Datestamp 3d366b8b - ntoskrnl.exe
#

Jeg har prøvet at skifte antivirus program, men problemet er der stadig. Det
skal siges at det er en Win 2000 IBM Thinkpad A21e.

Håber i kan hjælpe
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Taba

Dato : 29-03-03 12:20

Hvis du ikke fik denne fejl inden du satte rammene i, kunne man tænke sig
til at det måske er rammene der fejler noget?
Selvom rammene virkede fint i en anden cmoputer tidligere....(!)

Så ag rammene ud og se om det kører som det skal, og hvis det gør, så smid
den ram blok langt væk

/Taba

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 29-03-03 15:48

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev..."

Prøv www.memtest86.com

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Thomas

Dato : 29-03-03 15:59

> Prøv www.memtest86.com

Har jeg gjort, men jeg kender ikke så meget til det. Jeg satte disketten i
og den har nu kørt i 40 min. og viser Pass: 1 og Errors: 0... Jeg har tænkt
mig at lade den forsat, men hvis det ikke er rammene hvad er det så?
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Leony

Dato : 29-03-03 16:29

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> disketten i og den har nu kørt i 40 min. og viser Pass: 1 og Errors:
> 0... Jeg har tænkt mig at lade den forsat, men hvis det ikke er

Desværre er Memtest ikke endegyldigt, der kan være fejl som det ikke
afslører.
Prøv at tage den nye blok ud og se om den stadig går ned.

Du kan læse mere om din fejl på denne side:
http://www.aumha.org/kbestop.htm
Her fremgår det at det foruden antivirus og RAM og så kan skyldes en
dårlig driver, så måske skulle du opdatere dem.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/