Bukkejagt - hjortejagt /sika / kron / råvi~
Fra : Claus & Betina Niels~

Dato : 29-03-03 06:17

Er der nogen der er interesseret i billig duejagt og kaninjagt i august i
skotland , der er lige nu meget billige afgange med ryanair som f.eks har en
skotland tur/retur til ca 1000.-kr hvis den bestilles i god tid , rigtigt
godt bukkejagt med gode muligheder for medailebukke omkring 400-500 gram ,
den tungeste skudt på reviret 675 gram.

Roughshooting kan arrangeres i efteråret med jagt på duer -kaniner - gås og
ænder ...

Hjortejagt ....kronhjorte samt sikahjorte ( gode hjorte ) 250£ pr stk ,
minimum bindende for mindst 2 hjorte,

yderliggere oplysninger fåes hos Claus Nielsen på 51905814 eller 97375817...

--
Med Venlig Hilsen
Best regards

Fra : M@X

Dato : 29-03-03 07:06

> skotland , der er lige nu meget billige afgange med ryanair som f.eks har
en
> skotland tur/retur til ca 1000.-kr hvis den bestilles i god tid , rigtigt

Nåh, er Ryanair begyndt at flyve med våben? Jeg kender 2 jægere der ikke
kunne få deres våben med dette selskab.
Det må vi hellere få undersøgt, for det er ikke alt der er billigt der osse
er godt.

mvh M@X ( der snart skal på bukkejagt )

Fra : J Nielsen

Dato : 29-03-03 11:51

On Sat, 29 Mar 2003 07:05:45 +0100, "M@X" <416Tatanka@Nielsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>kunne få deres våben med dette selskab.
>Det må vi hellere få undersøgt, for det er ikke alt der er billigt der osse

Jeg kender to jægere som godt kunne få deres våben med RyanAir -
men ikke ammunitionen. Desværre var den ene af jægerne mig selv.

Dette skete for et par år siden. Jeg mener at have læst at RyanAir nu heller
ikke vil medtage våben længere (men gerne golfkøller... hyklere!)

Det kan undre at flyselskaberne udviser denne irrationelle holdning. Man
skulle mene at der var penge at tjene for et selskab der ville gå ind for en
mere jagtvenlig service, både hvad angår våben og trofæer.
--
Knæk og bræk

J. Nielsen

Fra : M@X

Dato : 30-03-03 09:18

Nedenstående er klippet fra Ryansair's hjemmeside. Så skulle den ged vist
være barberet.

mvh M@X

Af sikkerhedsmæssige årsager må farligt gods som angivet nedenfor ikke
medbringes i passagerernes bagage.
Komprimeret gas (kraftigt nedkølet, brandbar, ikke-brandbar eller giftig),
f.eks. butan, ilt, flydende kvælstof, iltbeholdere (til svømmedykning) og
beholdere med komprimeret gas.
a.. Ætsende stoffer, f.eks. syrer, baser, vådbatterier og apparater
indeholdende kviksølv (f.eks. termometre).
b.. Eksplosive stoffer, krigsmateriel, ammunition (inkl. løse patroner),
håndpistoler, fyrværkeri, nødblus og knaldhætter.
c.. Skydevåben/geværer.
d.. Brandbare væsker og materialer, f.eks. lightergas, tændstikker,
malinger, fortyndere, ildtændere.
e.. Radioaktive stoffer.
f.. Mapper eller attachétasker med indbyggede alarmer.
g.. Oxiderende materiale, f.eks. blegemidler og peroxider.
h.. Giftige eller smittebærende stoffer, f.eks. insektgift,
ukrudtsbekæmpelsesmidler og levende virusmateriale.
i.. Andre farlige stoffer og materialer, f.eks. magnetiseret materiale,
generende eller irriterende materiale.
j.. Medicin og toiletartikler må medbringes i begrænsede mængder, hvor
dette er nødvendigt eller relevant for passageren under rejsen, f.eks.
hårspray, parfume og medicin indeholdende alkohol.
NB: Fra 1. april 2003 tillader Ryanair ikke længere transport af skydevåben
i Ryanairs fly.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-03 11:10

Så er det vist på plads og aflyst