MS Windows
briani 27239
Hvordan slår man mediaplayer fra i IE??
Fra : Palle Larsen

Dato : 29-03-03 03:08

Hej!

Jeg er så træt af den der skod media dims som åbner i venstre side af
IE når man klikker på en videosequenc, men hvor pokker slår man
skidtet fra, hvis man da kan det.

På forhånd 1000tak.

MVH. Palle

Fra : Madsen

Dato : 29-03-03 03:12

Palle Larsen skrev:

> Jeg er så træt af den der skod media dims som åbner i venstre side af
> IE når man klikker på en videosequenc, men hvor pokker slår man
> skidtet fra, hvis man da kan det.

Menuen Vis > Panel i IE og fjern flueben ved Medie.

Madsen.

Fra : Palle Larsen

Dato : 29-03-03 06:49

On Sat, 29 Mar 2003 03:12:16 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Menuen Vis > Panel i IE og fjern flueben ved Medie.

Det ved jeg godt, man kan også gøre det på knappen, men hvordan
disabler man den så IE ikke bruger den til afspilning når man vælger
en video på en hjemmeside, IE laver en override på winamp .

Men du skal da ha' tak for forsøget

MVH.
Palle.

Fra : Edmund

Dato : 29-03-03 08:16

Palle Larsen wrote:

> Det ved jeg godt, man kan også gøre det på knappen, men hvordan
> disabler man den så IE ikke bruger den til afspilning når man vælger
> en video på en hjemmeside, IE laver en override på winamp .

Hvis du vil have winamp til at åbne et video link skal du i instillinger
i Mediaplayer fjerne kryds ud for de filtyper som winamp skal åbne.

Filtyper i stifinder skal vel så også sættes til winamp

Har du nogle links, der er jo mange måder at lave video links på en
webside,
Tvivler på at du kan få ret mange slags til at virke i winamp

Er det winamp 2.81 vi taler om
--
Mvh Edmund

Fra : Palle Larsen

Dato : 29-03-03 17:07

On Sat, 29 Mar 2003 08:16:18 +0100, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

> [...]
>webside,
>Tvivler på at du kan få ret mange slags til at virke i winamp

Winamp 3.0

Men det er nu ikke det der er vigtigt bare jeg kunne få den skrabede
version af mediplayer til at poppe op, den der kommer frem er den der
lille iriterende i venstre side af browseren, men jeg prøver at lede
videre.

MVH.
Palle.

Fra : Edmund

Dato : 29-03-03 18:49

Palle Larsen wrote:

> Men det er nu ikke det der er vigtigt bare jeg kunne få den skrabede
> version af mediplayer til at poppe op, den der kommer frem er den der
> lille iriterende i venstre side af browseren.

Den kan du jo gøre større/stor
Men måske bliver den for dig bare stor og irriterende.
Men nogle gange bliver man nødt til at bruge denne, for nogle gange
virker den rigtige player ikke.
Jeg har svært ved at se den røde tråd i hvornår og hvornår ikke

--
Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 29-03-03 17:16

Palle Larsen skrev:

> [...]
> version af mediplayer til at poppe op, den der kommer frem er den der
> lille iriterende i venstre side af browseren, men jeg prøver at lede

Jeg har ikke set MediaPlayer i browseren siden jeg fjernede fluebenet
i Vis > Panel > Medie i IE og det gælder både på Win2000 og XP hvor
jeg har MP9 og IE 6 SP1 installeret.
Hvis jeg klikker på et link så popper MediaPlayer op i et nyt vindue
på samme måde som hvis jeg klikkede på et medieklip på harddisken.

Fluebenet i 'Afspil webmedier i panelet', er selvfølgelig også
fjernet. <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mp9/webmedier.png>

Madsen.

Fra : Palle Larsen

Dato : 29-03-03 22:33

On Sat, 29 Mar 2003 17:16:25 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Fluebenet i 'Afspil webmedier i panelet', er selvfølgelig også
>fjernet. <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mp9/webmedier.png>

Ok, du bruger XP, jeg bruger ME så de virker ikke ens.
Jeg skal nok finde det

MVH.
Palle

Fra : Madsen

Dato : 29-03-03 22:37

Palle Larsen skrev:

> Ok, du bruger XP, jeg bruger ME så de virker ikke ens.

Nå det er WinME. Så bakker jeg stille og roligt ud af tråden. :)

Madsen.