Cat 3550 - Access-liste på interface ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 29-03-03 00:46

Hej!

Hvis en Cat3550 er sat op med layer 3 switching - kan man så enten på
VLAN niveau eller på fysisk interface inveau angive en access-liste,
som fortæller hvilken trafik man vil tillade ?? F.eks. hvis en PIX
sidder forbundet til VLAN28 i port Fa0/12 - kan man så sætte en
access-liste derpå for at lave restriktioner på trafik
(afsender/modtager IP adresser) ?

/Brian

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 29-03-03 13:21

Hvis jeg ikke husker galt ,så er det på interface level du kan angive ACL på
en 3550.

Mvh
Martin Bilgrav

Fra : Brian Ipsen

Dato : 29-03-03 15:43

On Sat, 29 Mar 2003 13:21:04 +0100, "Martin Bilgrav"
<bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote:

>Hvis jeg ikke husker galt ,så er det på interface level du kan angive ACL på
>en 3550.

Jeps.... ip acccess-group xxx (in/out) - skulle fumle lidt rundt før
jeg kom i tanker om hvordan det skulle skrues sammen

/Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-03-03 23:37

On Sat, 29 Mar 2003 00:45:31 +0100, Brian Ipsen
<spammers@nowhere.net> wrote:

> Hvis en Cat3550 er sat op med layer 3 switching - kan man så enten på
> VLAN niveau eller på fysisk interface inveau angive en access-liste,
> som fortæller hvilken trafik man vil tillade?

Ja (til begge dele).

http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/lan/c3550/12113ea1/3550scg/swacl.htm

-A
Links : http://www.hojmark.net/