Hjælp til nybegynder
Fra : Grosseren

Dato : 29-03-03 00:35

Hej Nyhedsgruppe

Jeg har et simpelt problem i min første lille asp prøve

Hvordan for jeg sorteret på Overskrift Asc i denne kode

strSQL = "Select * From basistabel Where Overskrift = '" &
Request.Querystring("id") & "' "
Set rs = Conn.Execute(strSQL)
Håber nogen kan give mig et lille hint
Mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-03 08:14

"Grosseren" <kik@365x24.dk> wrote in message
> Hej Nyhedsgruppe
>
> Jeg har et simpelt problem i min første lille asp prøve
>
> Hvordan for jeg sorteret på Overskrift Asc i denne kode

strSQL = "Select * From basistabel Where Overskrift = '" &
Request.Querystring("id") & "' order by Dato Asc "

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : S

Dato : 29-03-03 23:25

"Christian M. Nielsen" <christian(AT)cmnielsen(DOT)dk> wrote in message

> "Grosseren" <kik@365x24.dk> wrote in message

> strSQL = "Select * From basistabel Where Overskrift = '" &
> Request.Querystring("id") & "' order by Dato Asc "

Det var nu Overskrift manden spurgte efter:

strSQL = "Select * From basistabel Where Overskrift = '" &
Request.Querystring("id") & "' ORDER BY Overskrift ASC"

/S