Shellexecute
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 29-03-03 00:15

Jeg vil starte word med et dokument med navnet 'Test.doc'.

Det går fint med shellexecute.

Men hvad nu hvis jeg vil gøre det samme, men på baggrund af en bestemt
skabelon. Jeg vil altså både give dokumentet et navn og det skal være på
baggrund af en skabelon.

Er der hjælp at hente.
På forhånd tak.

Peder

Fra : Ingmar Jørgensen

Dato : 29-03-03 21:04

Der findes komponenter, som implementerer anvendelsen af Word, men du skal
nok i gang med noget Ole-automation.

Jeg har selv haft stor fornøjelse af Deborah Pate's site:

http://www.djpate.freeserve.co.uk/AutoWord.htm

som har nogle rigtig gode eksempler.

Ingmar Jørgensen

Fra : Peder Hanghøj