WebDav - drev: filer kan ikke åbnes
Fra : Osten

Dato : 28-03-03 22:19

Hej gruppe,
Jeg skal først understrege at jeg ikke kunne finde en bedre egnet gruppe at
spørge i - men håber at det går an her
Jeg bruger et Webdav 'drev' til at have fælles filer og dokumenter liggende,
således at de kan tilgåes via fx. stifinder i Windows XP/2000/98.
På nogle maskiner jeg har oplevet at de filer (fx. .htm eller .txt ) ikke
åbnes i browser vinduet, mens det på andre maskiner ikke er noget problem.
(Dvs. at jeg er nødt til at kopiere filen over på min lokale disk for at
kunne åbne den.) Men jeg ved ikke hvilken indstilling som skal ændres!!!
Nogen som kan hjælpe mig?? Jeg håber spørgsmålet er til at forstå ellers
uddyber jeg gerne.

Mvh Jan