OT - sorry - men kunne ikke finde anden DK~
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-03-03 21:34

Hejsa,

Sorry jeg et OT, men kunne ikke finde en anden dansk gruppe til formålet...

Nogen herinde der kender et program der kan auto-gemme screenshots ligesom
HyperSnap - bare et program der ikke går ned!? Det er MØG-irriterende... Jeg
gik glip af et par enormt fede screenshots i går, i et spil, fordi Hypersnap
går ned...

Programmet skal kunne tage screens af DirectX-spil, sæføli

og fungere på WinXP / Win.net (RC2) - og JA, jeg medlem af Windowsbeta...

// Troels

Fra : Gismo

Dato : 28-03-03 21:49

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Programmet skal kunne tage screens af DirectX-spil, sæføli
>
> og fungere på WinXP / Win.net (RC2) - og JA, jeg medlem af Windowsbeta...

news:dk.spil.computer ??

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-03-03 22:08

> news:dk.spil.computer ??

Egentlig skulle det tage snaps af en eyeball-chat Synes bare spil lød
mere reelt, he he

Derfor mente jeg ikke lige dk.spil.computer var så genial. Men prøver også
at poste der, jeg takker!

// Troels

Fra : Gismo

Dato : 28-03-03 22:13

> Egentlig skulle det tage snaps af en eyeball-chat Synes bare spil lød
> mere reelt, he he
>
> Derfor mente jeg ikke lige dk.spil.computer var så genial. Men prøver også
> at poste der, jeg takker!

Prt Scr + paint ?
Foreslog den NG fordi du nævnte spil ;)

Gismo

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-03-03 22:15

> Prt Scr + paint ?
> Foreslog den NG fordi du nævnte spil ;)

Så skal jeg kunne sætte i paint, og gemme med nyt filnavn, gerne 1 gang i
sekundet? Kan jeg ikke nå Der sker jo mange spændende ting på
Eyeball

// Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-03-03 22:17

In dk.edb.hardware, Gismo wrote:

> Prt Scr + paint

Så bliver der nok ikke meget tid til at spille i, hvis man skal sidde
og trykke print screen hvert 10. sekund.

--
Lars Stokholm

Alchemy: silver silverMine = 1000;
gold goldMine = (gold) silverMine;

Fra : Gismo

Dato : 28-03-03 22:31

"Lars Stokholm" <stokholm@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Så bliver der nok ikke meget tid til at spille i, hvis man skal sidde
> og trykke print screen hvert 10. sekund.

Hvilke spil, spiller du hvor det er nødvendigt at tage screenshots hvert 10
sek ??

Gismo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-03-03 23:16

In dk.edb.hardware, Gismo wrote:

> Hvilke spil, spiller du hvor det er nødvendigt at tage
> screenshots hvert 10 sek ??

Det er vel strengt taget aldrig "nødvendigt" at tage screenshots. Men
det var da ikke helt galt gættet - Troels sagde selv hvert sekund
(selvom jeg gerne skal indrømme, at jeg ikke aner hvad Eyeball er).

Hvorom alting er, så høre diskussionen ikke til her.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-03-03 23:24

> Det er vel strengt taget aldrig "nødvendigt" at tage screenshots. Men
> det var da ikke helt galt gættet - Troels sagde selv hvert sekund
> (selvom jeg gerne skal indrømme, at jeg ikke aner hvad Eyeball er).

Sådan noget videochat

// Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-03-03 22:14

In dk.edb.hardware, Troels Plougmann Olsen wrote:

> [...]

Jeg ville gætte på dk.edb.system.ms-windows, men det er for sent nu,
og også ligemeget :)

> Egentlig skulle det tage snaps af en eyeball-chat Synes bare
> spil lød mere reelt, he he

Har du prøvet med IrfanView? Den har vist nok en capture-funktion.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-03-03 22:28

Troels Plougmann Olsen skrev :
> [...]
>
> Programmet skal kunne tage screens af DirectX-spil, sæføli
>
> og fungere på WinXP / Win.net (RC2) - og JA, jeg medlem af Windowsbeta...

CorelCapture personligt foretrækker den version der fulgte med CorelDraw 7
frem for de nyere. Det kan gemme til fil, så et evt nedbrud ligger
billederne på harddisken.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-03-03 22:40

> CorelCapture personligt foretrækker den version der fulgte med CorelDraw 7
> frem for de nyere. Det kan gemme til fil, så et evt nedbrud ligger
> billederne på harddisken.

Det gør hypersnap også... Men så kan du ha spillet i 1½ time for at opdage
at programmet kun kørte de første 5 min....

// Troels

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-03-03 04:00

In dk.edb.hardware, Troels Plougmann Olsen <puttitat@adslhome.dk>
says...
> Sorry jeg et OT, men kunne ikke finde en anden dansk gruppe til formålet...

dk.edb ?

> Programmet skal kunne tage screens af DirectX-spil, sæføli
> og fungere på WinXP / Win.net (RC2) - og JA, jeg medlem af Windowsbeta...

dk.edb.system.ms-windows ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen