Ude ad Amager
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-03-03 17:42

Denne gang er det fotos af følgende steder jeg er sulten efter, fra tiden
omkring 1940-80. Jeg synes ikke jeg kan finde nogen i REX-arkivet:

Amager Travbane på Løjtegårdsvej
Amagerhallen samme sted
Minigolfbanen på Englandsvej ved Nordregaard
Lufthavnen set fra Amager Strandvej-området
Lufthavnen set fra Amager Landevej-området
Tårnby Vandtårn

Mvh.: Jørgen Grandt

--
www.emigrandt.dk (mails til mig er minus 'men')

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-03-03 18:33

On Fri, 28 Mar 2003 17:42:05 +0100, "Jørgen Grandt"
<Unstable@ButOnCable.dk> wrote:

>Denne gang er det fotos af følgende steder jeg er sulten efter, fra tiden
>omkring 1940-80. Jeg synes ikke jeg kan finde nogen i REX-arkivet:

Hvad er REX-arkivet?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Leif Thor Olsen

Dato : 28-03-03 21:47

PL> From: Peter Loumann <peloda@tiscali.dk>

PL> Hvad er REX-arkivet?

Det Kgl. Biblioteks billedsamling. De kalder deres s¢gebase REX.

--
Mvh. Leif - leif@nightcall.dk

Fra : Hookey

Dato : 28-03-03 22:43

"Peter Loumann" skrev d. 28-03-03 18:33 dette indlæg :

> Hvad er REX-arkivet?

Det Kongelig Bibliotek, REX - onlinekatalog, og her bl.a. Den Nationale
Billedbase
http://rex.kb.dk/

Hans..

http://www.kandu.dk/

Fra : Torben S

Dato : 28-03-03 21:15

Jeg har samlet nogle links, på steder hvor jeg har fundet en del billeder,
der er på http://www.polsterbo.dk/links.htm
måske du kan finde nogle de steder.
Torben Sørensen