sommerhuse
Fra : S. Mckinley

Dato : 28-03-03 11:34

Hej Khalid
Som sagt bliver jeg nødt til at melde fra til en sveriges-tur, da jeg søger
arbejde og ikke ved hvordan tiden omkring påsken arter sig.
Her er så et link til privat udlejning af sommerhuse uden fordyrende
mellemled: http://www.stugbasen.com/
www.stugknuten.com/index.htm
http://www.sydkuststugor.com/

NB. Det sidste link er et bureau

Praktisk oversættelse: veckor = uger
bæddar = sengepladser
spis = pejs/brændeoven
roddbåt = robåd

Go' fornøjelse
Seke

Fra : 7C

Dato : 28-03-03 15:10

Uden tvivl det ringeste forsøg jeg nogensinde har set på, at indsnige
reklamer i en nyhedsgruppe .

Det er så dårligt lavet, at det faktisk er lidt morsomt!

Vh.

Søren
Silkeborg

Fra : S. Mckinley