Hesteudlejning Nordsjælland
Fra : Helene Bohn

Dato : 28-03-03 16:46

Hej gruppe - -

Vi er to voksne, der gerne vil leje et par heste en gang imellem til
en ridetur i skoven (gerne islændere, men ikke et krav).
Fordi det er skønt at ride, og så vi kan holde vores "ridemuskler" ved
lige, til vi er færdige med at istandsætte vores stald, og selv få
anskaffet os et par heste

Er der nogen af jer, der ved hvorhenne i Nordsjælland det kan lade sig
gøre? Jeg har hørt rygter om at der skulle findes et par steder i
Hillerød og måske Esbønderup? , men ved i øvrigt ikke mere.

Tusind tak for hjælpen!

Helene

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 28-03-03 20:18

In article <92b577f8.0303280745.2c4aa6b8@posting.google.com>, Helene Bohn wrote:
> [...]
> gøre? Jeg har hørt rygter om at der skulle findes et par steder i
> Hillerød og måske Esbønderup? , men ved i øvrigt ikke mere.

nord og nord, jeg vil nærmere kalde det københavn, men altså
der er fortunen ved dyrehaven, de lejer til guidede ture
i dyrehaven.

JonB

Fra : TøSeN

Dato : 05-04-03 10:56

Hej!!

Ja, jeg vil give JonB ret!!!
Der er Fortunens Ponycenter som er et KANONGODT sted!!
Jeg har været der en gang før, og det er _bestemt_ ikke sidste gang da!
De lejer så ponyer ud i 1-2 timer, og ponyerne får i uddelt efter
temperament,
kunnen, færdigheder osv...

Jossec",) (Der bare elsker arabere, og håber på snart at finde en
efter hendes krav... )

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-04-03 13:03

In article <3e8ea83d$0$10447$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, TøSeN wrote:
> [...]
> Jeg har været der en gang før, og det er _bestemt_ ikke sidste gang da!
> De lejer så ponyer ud i 1-2 timer, og ponyerne får i uddelt efter

Jeg har faktisk aldrig lejet hest der, kun redet forbi på
vej ind i dyrehaven, og hjem igen.

JonB