Falsk graviditetstest
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-03 05:54

Vi tog en test i går og den var positiv. For lige at checke at det nu var
rigtigt, tog min kone så en test her til morgen. Negativ. En anden test af
andet mærke. Negativ.
Har I prøvet at få en positiv test, hvor det så viste sig at der ikke var
noget barn alligevel?

VH jakob

Fra : B&P

Dato : 28-03-03 07:11

Hejsa..

En test kan sagtens være negativ og så være gravid alligevel ,men aldrig
omvendt.

En test er helt sikker ,når man er gået 4 - 6 uger over tiden.

Held & lykke med testen og videre i forløbet.

Bente

Fra : jensen

Dato : 28-03-03 08:35

> [...]
> andet mærke. Negativ.
> Har I prøvet at få en positiv test, hvor det så viste sig at der ikke var

nej, jeg har ikke prøvet ovenstående - men tag til lægen og få taget testen
igen. Det er for det første gratis og for det andet meget sikkert.

Held og lykke

Helle

Fra : Nette

Dato : 28-03-03 13:13

"jensen" skrev i en meddelelse
> nej, jeg har ikke prøvet ovenstående - men tag til lægen og få taget
testen
> igen. Det er for det første gratis og for det andet meget sikkert.

Det er nu ikke mere sikkert end når man selv tager den, hvis man altså
følger brugsanvisningen korrekt. De tests man kan købe på apoteket er
identiske med den som man kan få lavet på apoteket og hos lægen.
Min læges er i hvert fald.

Nette

Fra : nicolehh

Dato : 29-03-03 08:23

"Nette" skrev d. 28-03-03 13:13 dette indlæg :

> [...]
> følger brugsanvisningen korrekt. De tests man kan købe på apoteket er
> identiske med den som man kan få lavet på apoteket og hos lægen.

Ja,der er ingen forskel, men hvis testen har været foretaget forkert, så
er den jo heller ikke sikker!!
Så, tro på det, og prøv igen senere!!

Held og lykke!!

http://www.kandu.dk/