Anbefaling af webhotel ønskes
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-03-03 14:18

Vi har pt. Tiscali og oplever at PHPH kører meget langsomt, og at deres
support har svartider på 1 uge+ (vi venter stadig).

Er det mon gennerelt med PHP hos Tiscali eller er det bare os?

Og er der nogen som kan anbefale et webhotel til drift af en lille
webbutik m.m.? Billigt er selvfølgelig dejligt, men det vigtigste er
driftsikkerhed og god kvalitet i det hele taget.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 28-03-03 14:35

iddqd@worldonline.dk wrote:
> webbutik m.m.? Billigt er selvfølgelig dejligt, men det vigtigste er
> driftsikkerhed og god kvalitet i det hele taget.

Her kan jeg anbefale http://www.pair.com/. Jeg har brugt mange webhoteller
til mange forskellige formål, men jeg har brugt Pair Networks til min egen
hjemmeside siden engang i 1990'erne, og det har kørt ekstremt godt altid.

Websiden http://www.jokes2000.com/ kører hos Pair Networks og har gjort det
lige siden den blev lavet. Trafikmængden er gigantisk og det virker bare.
Alt på dette site er i øvrigt php og MySQL baseret.

Lars.

--
Freelance programmør
Programmering mod timebetaling

Fra : Bashful

Dato : 28-03-03 15:20

> Og er der nogen som kan anbefale et webhotel til drift af en lille
> webbutik m.m.? Billigt er selvfølgelig dejligt, men det vigtigste er
> driftsikkerhed og god kvalitet i det hele taget.

jeg har mit eget lille firma hostet hos www.triweb.dk og det fungerer
absolut fint og upåklageligt. Jeg har aldrig oplevet nogle problemer i at
komme i kontakt med mine filer via ftp, og mit site loader også med det
samme hver gang - så dem kan jeg kun anbefale.

Kasper

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 28-03-03 15:30

iddqd@worldonline.dk wrote:
> [...]
> webbutik m.m.? Billigt er selvfølgelig dejligt, men det vigtigste er
> driftsikkerhed og god kvalitet i det hele taget.

www.jnet.dk bruger jeg.
Det fungerer perfekt og deres servere er
koblet op tæt på DIX'en.

Mvh
Martin

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 30-03-03 09:25

"iddqd@worldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in

> [...]
> webbutik m.m.? Billigt er selvfølgelig dejligt, men det vigtigste er
> driftsikkerhed og god kvalitet i det hele taget.

Jeg har min side liggende hos http://www.azero.dk/ på en Unix-baseret
(FreeBSD) server (FireSite+). PHP, mySQL, mail osv. kører upåklageligt,
og de har en glimrende stabilitet.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Anders Ravn

Dato : 30-03-03 10:14

Jeg kan kun sige én ting: ScanNet

www.scannet.dk

//Anders

Fra : Alexandar [4200]

Dato : 03-04-03 07:16

> Og er der nogen som kan anbefale et webhotel til drift af en lille
> webbutik m.m.? Billigt er selvfølgelig dejligt, men det vigtigste er
> driftsikkerhed og god kvalitet i det hele taget.

Jeg kan anbefale www.hosting2.dk. De er billige og supporten er i top. Du
kommer som regel hurtigt igennem, og hvis der er optaget, vil de ringe
tilbage hurtigt.

Mvh
Alexandar