Nyt mirror af www.php.net
Fra : Jesper Dalberg

Dato : 28-03-03 11:23

Cybercity har oprettet et nyt mirror af www.php.net
http://php.mirrors.cybercity.dk/

Jeg håber I kan opnå nogle tilfredsstillende hastigheder/oppetider på det.

--
Jesper Dalberg,
Cybercity Internet

Fra : Kim Emax

Dato : 28-03-03 12:40

Jesper Dalberg wrote:
> Cybercity har oprettet et nyt mirror af www.php.net
> http://php.mirrors.cybercity.dk/

Hvorfor .mirrors? Den er for laaaang

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Jesper Dalberg

Dato : 28-03-03 13:10

> Hvorfor .mirrors? Den er for laaaang

Vi har flere mirrors i samme subdomain. Prøv at checke
http://mirrors.cybercity.dk/

Vi må ikke få lov til at blive official mirror, fordi de kun vil have 2 pr.
land, og de 2 danske slots er allerede fyldt. Hvis vi kunne ville vi blive
dk3.php.net ;)

--
Jesper Dalberg
Cybercity

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-03-03 14:11

"Jesper Dalberg" <dalbergREMOVE@email.dk> wrote in

> Vi må ikke få lov til at blive official mirror, fordi de kun vil
> have 2 pr. land, og de 2 danske slots er allerede fyldt. Hvis vi
> kunne ville vi blive dk3.php.net ;)

Så giv dem et hint om at dk2 fungerer som om dem der kører den ikke
har særlig meget styr på det.
I lange perioder har den været nede. Engang har den, tilsyneladene
efter et servernedbrud, peget på svjh et Tucows mirror.
Deres søgefunktion er heller ikke implementeret korrekt ser det ikke
ud til:
http://dk.php.net/eregi
-> http://dk.php.net/manual/en/function.eregi.php

http://dk2.php.net/eregi
->
<http://ch.php.net/search.php?show=manual&pattern=%2Fmanual%2Fen%2Ffu
nction.eregi.php&base=http%3A%2F%2Fdk2.php.net%2F&lang=en>

Med andre ord, dk2.php.net har ingen søgefunktion ligesom de andre
mirrors og php.net selv.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-03-03 14:29

"Jesper Dalberg" <dalbergREMOVE@email.dk> writes:

> Cybercity har oprettet et nyt mirror af www.php.net
> http://php.mirrors.cybercity.dk/

Nyt og nyt ... det er da snart et år siden jeg så det annonceret
første gang. Dog ikke her i gruppen.

Men ud over det er det en fin service. Synd at I ikke kan få et
hostnavn under php.net.

> Jeg håber I kan opnå nogle tilfredsstillende hastigheder/oppetider på det.

Jeg har fine hastigheder på Jeres CPAN-mirror, så det er jeg sikker på
at vi får

--
Jacob - www.bunk.cc
I may be getting older, but I refuse to grow up!

Fra : Liselotte Mathiasen

Dato : 29-03-03 09:07

Jesper Dalberg wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> http://php.mirrors.cybercity.dk/
>
> Jeg håber I kan opnå nogle tilfredsstillende hastigheder/oppetider på det.

Hej Jesper!
Jeg vil også lige sige, at det har forkortet ventetiden en del her, selvom
jeg er på 512/256 flatrate forbindelse. Lækkert

MvH
Liselotte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne