komponentfri email og upload
Fra : Niels

Dato : 28-03-03 17:36

Hejsa..

Min udbyder (fairhost.dk) kender desværre ikke sit eget system og kan ikke
oplyse mig om interfacet til deres mailer, derfor søger jeg komponentfri
email/sendmail el. lign. og upload i asp.

Mvh. Niels Steg

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-03-03 20:08

Niels wrote :

> Min udbyder (fairhost.dk) kender desværre ikke sit eget system og kan
> ikke oplyse mig om interfacet til deres mailer, derfor søger jeg
> komponentfri email/sendmail el. lign. og upload i asp.

CDYSYS følger med Windows 2000, så det kan være, at du kan bruge dette. Jeg
vil tro, at du kan finde noget om det på http://msdn.microsoft.com . Mht
upload, så kan det sagtens gøres uden komponenter. En søgning på Google bør
kunne give dig noget at gå efter ... start evt med
http://www.asp101.com/resources/uploadinfo.asp

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
www.asp-faq.dk : FAQ for dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Fra : Niels

Dato : 28-03-03 20:44

"Jesper Stocholm"
<skal.du.absolut.vise.min.emailadresse.ved.svar@stocholm.invalid> skrev i en
meddelelse news:Xns934CCCCC76679spamstocholmdk@130.226.1.34...

> CDYSYS følger med Windows 2000, så det kan være, at du kan bruge dette.
Jeg

Jeg har ellers gennem årene fundet meget fornuft i det du skriver..

men
Google siger..

Din søgning - CDYSYS - fandt ikke nogen dokumenter.

Forslag:
- Sørg for at alle ord er stavet korrekt.
- Prøv forskellige nøgleord
- Prøv flere generelle nøgleord.

Microsoft siger:

Search Results

----
for "CDYSYS" using All words
----

Search needs a word or phrase to search for. Please try again.
Search needs a category to search for. Please try again.
Please enter a unique search to refine your results. You entered "CDYSYS"
for your previous search, and those results are reflected in the list below.

Sorry, no results were found for this search.

It may help to
Check your spelling
Enter a less specific term or phrase
Consult Search Help

> [...]
bør
> kunne give dig noget at gå efter ... start evt med

Men den sidste link, kunne jeg vist godt lide at se efter i sømmene..

Niels Steg

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-03-03 21:48

Niels wrote :

> [...]
>
> men
> Google siger..
>
> Din søgning - CDYSYS - fandt ikke nogen dokumenter.

ja, det var sgu en smutter ... som du selv fandt ud af, så skulle det
selvfølgelig være CDOSYS i stedet.

.... beklager, at jeg ikke lige fangede den ...

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
www.asp-faq.dk: FAQ for dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp
www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html: Skriv under det du svarer på
Svar venligt til gruppen og ikke til mig privat !

Fra : Niels

Dato : 28-03-03 23:01

"Jesper Stocholm"
<skal.du.absolut.vise.min.emailadresse.ved.svar@stocholm.invalid> skrev i en
meddelelse news:Xns934CDDBF33460spamstocholmdk@130.226.1.34...

> ja, det var sgu en smutter ... som du selv fandt ud af, så skulle det
> selvfølgelig være CDOSYS i stedet.
>
> ... beklager, at jeg ikke lige fangede den ...

Det er ok.. men det funger, efter et par forsøg kunne jeg lave denne her
test

http://www.online.husejer.dk/?fra=din@domæne.dk
el.
http://www.online.husejer.dk/?til=din@domæne.dk

Og måske denne

http://www.online.husejer.dk/?fra=din@domæne.dk&tilandet@domæne.dk

Niels

Fra : Niels

Dato : 29-03-03 12:45

"Niels" <ikke.til@raadighed> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:Xns934CDDBF33460spamstocholmdk@130.226.1.34...

> Det er ok.. men det funger, efter et par forsøg kunne jeg lave denne her

Dig fra cybercity og du med adsl fra tele.dk som prøvede linket, jeg fik en
fejl fra en mailerdeamon om at den ikke kendte
din@domæne.dk )

Niels Steg

Fra : Niels

Dato : 28-03-03 20:57

Jeg rettede cdysys til cdosys og fik svar,,

tak

Niels