Access DB hvor stor ?
Fra : Ingrid

Dato : 28-03-03 10:19

Jeg ved godt at Access ikke er det mest dejlig database at arbejde med, men
det er det eneste jeg kan bruge på mit webhotel lige nu.

Er der nogen som har erfaring med store access databaser i kombination med
asp, altså en tabel som indeholder rigtig mange poster. Performer Access så
stadigvæk nogenlunde når databasen fil f.x. bliver et over 10 MB stor ? Er
der nogen der har erfaring med det ?

/Ingrid

Fra : Jon Ege Ronnenberg

Dato : 28-03-03 12:32

Nej, men da Access med OLEDB Jet.4.0 kan have en page størrelse på 4 kb skulle
Access køre fint op til ca. 2 Gigabytes. Jeg tror ikke du får problemer med en
10 MB db.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne