Tiscali - igen igen igen....
Fra : Hans

Dato : 28-03-03 01:06

Jeg har sendt et brev til Tiscali hvor jeg opsiger alle mine aftaler med
dem, og anmoder dem om at nedlægge alle mailboxes med tilhørende aliases på
mit brugernummer. Grunden er, at det stort set kun er spam jeg modtager på
disse konti, og derfor er de stort set ubrugelige.

Er der nogen som har erfaring med hvor lang tid det tager for Tiscali, at få
nedlagt disse mailboxe?

mvh Hans

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-03-03 11:16

"Hans" <kvik@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen som har erfaring med hvor lang tid det tager for Tiscali, at

> nedlagt disse mailboxe?

så vidt jeg ved, kan de ikke nedlægges

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-03-03 11:24

> Er der nogen som har erfaring med hvor lang tid det tager for
> Tiscali, at få nedlagt disse mailboxe?

Jeg har faxet dem en opsigelse af mit free abonnement, som jeg har
haft i 7-8 år efterhånden. Min primære E-mail adresse blev vold
spammet og da man ikke kan ændre adresserne er det ikke meget nytte
til.

Anyway.. Jeg ringede ind til dem og hørte om de havde modtaget min
opsigelse, og det kunne de bekræfte de havde. De sagde envidere at
der ville gå en måned fra opsigelsen og til den blev udført..

--
Palle Jensen

Fra : Hans

Dato : 28-03-03 14:55

"Palle Jensen" <invalid@invalid.00> skrev i en meddelelse
> [...]
> opsigelse, og det kunne de bekræfte de havde. De sagde envidere at
> der ville gå en måned fra opsigelsen og til den blev udført..

Din beskrivelse svarer fuldstændig til min situation, så der er nok kun at
væbne sig med tålmodighed indtil de bliver nedlagt.

mvh Hans

Fra : TBC

Dato : 30-03-03 05:50

"Hans" <kvik@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Din beskrivelse svarer fuldstændig til min situation, så der er nok kun at
> væbne sig med tålmodighed indtil de bliver nedlagt.

Øehh, jeg fatter ikke helt hvad dit problem er. Hvis din e-mail adresse
bliver spammet, så lad være at bruge den og lav dig en ny hvor du end måtte
have lyst og mulighed for det, som du så ikke opgiver diverse steder på
nettet eller bruger i nyhedsgrupper.

Mig bekendt er det brugeren selv der opretter og sletter yderligere E-mail
konto via Tiscali's glimrende E-care system

Sletningen er da formentligt øjeblikkelig. Det er oprettelse af diverse nye
E-mail adresser ihvertfald.

TBC

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-03-03 10:45

TBC skrev:

>Mig bekendt er det brugeren selv der opretter og sletter yderligere E-mail
>konto via Tiscali's glimrende E-care system

Sådan var det engang. Sådan er det ikke mere.

Eller kan du forklare mig hvor jeg skal klikke for at nedlægge
mine adresser hos Tiscali?

>Sletningen er da formentligt øjeblikkelig.

Sletningen foregår slet ikke.

>Det er oprettelse af diverse nye E-mail adresser ihvertfald.

Ok ja.

--
Bertel

Fra : Rudi Stegen

Dato : 28-03-03 12:07

Hej Hans, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Er der nogen som har erfaring med hvor lang tid det tager for
> Tiscali, at få nedlagt disse mailboxe?

Som Bjarke siger - <news:3e84205c$0$125$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
- kan de stadig ikke [1]. Men du kan opsige abonnementet på kontoen.

Alternativt kan du konfigurere filtre på de individuelle mailkonti
(<http://www.tiscali.dk/webmail/>).

[1] De trækkes stadig med Italien mht. at få grønt lys for at
implementere det. Og de ved også, at det kommer, men de ved stadig ikke
hvornår.
Problemet opstod oprindelig pga. diverse terrorlove. Da det tåbelige
dekret var blevet udsendt og trådte i kraft i forbindelse med NytSystem
(forår 2002), indvendte bl.a. Tiscali Danmark at man alligevel loggede
hvem der havde hvilke postkasser hvornår, hvorfor det var aldeles
unødvendigt med "postkasser må ikke nedlægges".

Det blev så accepteret af Italien i løbet af sommeren, hvor de i
princippet gav grønt lys, men selve implementeringen skulle vente,
indtil de havde fået principperne i alle Tiscalilande på plads. Det
skal jo helst være ens i harmoniseringens hellige navn.

Derudover rider italienere erfaringsmæssigt ikke samme dag de sadler.

--
Hygge fra Århus - Rudi