USB kabler til v1.1 og v2.0 Er det lige me~
Fra : SuperNova

Dato : 28-03-03 16:02

Hvilket kabel jeg bruger, har et mindre lager af alm. USB A-B kabler.
Nu har jeg købt en Ext.HDD USB2.0. Er det overkill at købe et de
reklamerer med er "Hi-speed certified" eller kan de alm. gøre det, lige så
godt ?
Længden er max. 2m.

Med venlig hilsen, Bo.

Fra : Jens Petersen

Dato : 28-03-03 20:08

On Fri, 28 Mar 2003 16:01:42 +0100, "SuperNova"
<qwertydotcom@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Nu har jeg købt en Ext.HDD USB2.0. Er det overkill at købe et de
>reklamerer med er "Hi-speed certified" eller kan de alm. gøre det, lige så

Hvis det overholder 1.1 standarden så virker det også med 2.0

Det er da fint at de sælger hi-speed certificerede kabler, jeg har
også set et modem der var "Internet ready"

--
Jens

Does this signature remind you of Agatha Christie?