D-Link DI-704P problemer..
Fra : TarZan

Dato : 28-03-03 10:05

Hello There...

Jeg har svære problemer med PrintServer funktionen i min DI-704P
bredbåndsrouter.

Ind imellem fungerer den OK, men oftest går der ged i et printjob:
Hele printjobbet kan ende i krimskrams hvor alle sider er fyldt med
uforståelige bogstaver. Andre gange er det kun en enkelt side der
mangler en linie eller måske enkelte bogstaver og ord. Hvis jeg
genudskriver printjobbet bli'r den dårlige side måske udskrevet
korrekt, men så er der en anden side der gi'r problemer

Sjovt nok bli'r grafik faktisk altid udskrevet korrekt ?!

Jeg har forsøgt med 3 forskellige printere, hvor i hvert fald den
gamle HP-4L ifølge D-Links site skulle være 100 % kompatibel med
printserveren.

Jeg udskriver fra flere maskiner med forskellige OS (W98, W2K og XP)
og der er problemer fra alle maskiner.

D-Link boksen er selvfølge opgraderet til nyeste firmware (version
2.70)

D-Link's support er ikke til megen hjælp - Efter¨½ times venten fik
jeg en svensker i røret, men han havde ikke forstand på printservere

En ven der også har købt en DI-704P fortæller at han har samme
problemer.

Er der nogen der har oplevet noget lignende ?? Og hvordan løser man
problemet ?

<TarZan>