Skal jeg ikke vælge mellem basis og åben k~
Fra : Henrik

Dato : 20-03-01 17:52

Hejsa....

Jeg har bestilt netexpress hos TDC, og i den forbindelse spurgte jeg
om jeg sulle vælge mellem en af ovenstående.

Svaret fra TDC-medarbejderen, var at det valgte jeg selv når jeg
tilslutter udstyret.

Dette er jeg nu blevet i tvivl om, da jeg mener at have set indlæg om
at man skal vælge ved bestillingen.

-

Henrik
henrik@hoey.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-03-01 18:11

"Henrik" <henrik@hoey.dk> wrote in message
> [...]
> tilslutter udstyret.
>
> Dette er jeg nu blevet i tvivl om, da jeg mener at have set indlæg om

Med NE2 henter man en konfiguration til routeren fra nettet. Dermed kan du
til enhver tid skifte mellem åben og std. konfig.

--
Bjarke Andersen

Fra : Christian Erritsø

Dato : 20-03-01 18:28

"Henrik" <henrik@hoey.dk> wrote in message
> Hejsa....
>
> Jeg har bestilt netexpress hos TDC, og i den forbindelse spurgte jeg
> om jeg sulle vælge mellem en af ovenstående.

Det skal ikke oplyses ved bestillingen, da du selv vælger
routerkonfiguration i forbindelse med installationen af routeren.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-01 18:58

"Christian Erritsø" <christiane@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Henrik" <henrik@hoey.dk> wrote in message

> Det skal ikke oplyses ved bestillingen, da du selv vælger
> routerkonfiguration i forbindelse med installationen af routeren.

Ok,, det er jo meget smart,, Det har bare stået på hjemmesiden, at man
skulle vælge ved bestillingen.

Hvad er ellers status på levering af de Routere?