Q: C-Map NT+ kort (køb af i udlandet)
Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 26-03-03 10:47

Hej NG,

Jeg undre mig over de røver-priser det tages for C-Map kort i Danmark
(Skandinavien), i DK koster et W+ (feks. M-EN-C160.01 Eastern Denmark)
2995,-.

I Tyskland fra 2200,-
I England fra 2010,-
I USA fra 1330,- ))))) jeg ved godt at det er +fragt +told +moms, det
skulle gi omkring 1900,-, men hvis man kender en i USA, sender man det hjem
som "gave" så kan det fåes for ca. 1500,-

Nogen andre der har fundet billige kort ?? og har købt i udlandet ??

Go' vind,
Leon

Fra : rn@toolchips.dk

Dato : 26-03-03 12:21

>I Tyskland fra 2200,-
>I England fra 2010,-

HAr du nogle links til ovenstående priser ?

Mvh
Rolan

Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 26-03-03 13:29

England: http://www.c-map.co.uk/ husk det er +17.5% moms
USA: http://www.waypoints.com/
Syntes ikke lige jeg kan finde det tyske link igen :-/

Mvh
Leon

Fra : Flemming

Dato : 26-03-03 18:13

Har købt hos online marine på adressen: http://www.onlinemarine.com
Det var billigere; men fragt og ikke mindst ekspedition åd noget af
gevindsten. Jeg betalte ikke moms.
Hilsen
Flemming
P.S. Kortmodulet var helt opdateret og over Lillebælt.