(opslag) Danhunters.dk
Fra : John Reinau

Dato : 27-03-03 16:29

Nye indlæg i forumet på Danhunters

Jeg ved ikke om jeg støder nogen med dette opslag, men jeg prøver alligevel.
Følg linket.

http://www.danhunters.dk/danhunforum/default.asp

Fra : per

Dato : 28-03-03 21:37

"John Reinau" <jhr@danhunters.dk> wrote in message news:<3e8318bb$0$151$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Nye indlæg i forumet på Danhunters
>
> Jeg ved ikke om jeg støder nogen med dette opslag, men jeg prøver alligevel.
> Følg linket.
>

> http://www.danhunters.dk/danhunforum/default.asp

Jeg tror ikke du støder nogen, men det virker ikke særligt seriøst at
du tilbyder jagtformidling, og den eneste annonce der findes på siden
er en hvor du søger jagt til dig selv! hvordan kan du så skaffe os
jagt når du ikke kan skaffe dig selv terræn?????

Fra : John Reinau

Dato : 29-03-03 11:42

Hmmm.... det er kun dig selv der kan skaffe jagt, jeg kan kun formidle dit
ønske om om at leje jagt. Og det er ligsom det forummet bla kan bruges til
!!!

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-03-03 12:46

Man skal kravle før man kan gå, jeg vil vædde med at www.jagtformidlingen.dk
ikke havde meget at tilbyde lige da han startede op som forøvrigt er
blevet en rigtig god side.....

Mvh
Martin