Første gang :-(
Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 24-03-03 20:03

Mange siger at man skal falde af 100 gange før man har lært at ride!
Med den fart jeg har på vil jeg være en gammel mand inden jeg har lært
at ride. Det skete nemlig første gang i dag. Simone på 12 år havde
(endnu en gang) lokket mig til stranden for at lade hestene flippe ud
i vandet. På vejen passerer vi en skov som vi "ordner" i et snuptag,
selv om vejen er smal og hatteædende grene stikker frem overalt.
Ramses (den klovn) skulle midt i en frisk galop, kigge efter et par
rådyr og faldt over en rod og lagde sig gratiøst ned på siden og
kurede det sidste stykke med mig siddende i sadlen Nu sidder jeg
altså her og skriver med venstre hånd og højre arm hængende ned langs
siden, fuldstændigt som når vi rider

Nå, men vi kom hurtigt op og kunne konstatere at Ramses ikke havde
slået sig, idet jeg jo var imellem ham og jorden :) så af sted luntede
vi ned til stranden hvor vi (igen) lavede 2x20 km. galop så alle på
stranden vendte sig om efter den kønne lille pige med langt lyst hår
hængende ud under hjælmen, ridende på den flotte fuldblod (Emma) der
jagede af sted, forfulgt af en gammel mand med cowboyhat.

Simones forældre bor i "små kår" og har *IKKE* råd til hest. Jeg
overvejer seriøst at lade Simone overtage Emma, fordi de passer så
godt sammen og andre har meget svært ved at styre hesten. Og så ikke
mindst fordi hun har samme mening som mig, altså: Yihaaaaa!!!

Det var altså min første r*vtur og jeg håber det bliver den sidste.
Det bliver en hård nat at komme igennem med de mærker

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Musen

Dato : 24-03-03 20:39

> [...]

> Det var altså min første r*vtur og jeg håber det bliver den sidste.
> Det bliver en hård nat at komme igennem med de mærker

*GGG* for hulans altså Ole en mand i din alder, skal da passe på sig selv
Det bliver garantrisse svært at komme ud af sengen imorgen, men med en
hest rumsterende ovenpå dig, var du da vist mere end heldig med at det ikke
gik værre....
Hvor er jeg bare misundelig på jeres strandræs...Har prøvet det en enkelt
gang, og iiih hvor jeg dog syntes at det var noget at det bedste
Det er en skam at der ikke findes flere mennesker som dig...Hende Simone er
virkelig heldig at have dig som ven

Venlig hilsen Musen

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 24-03-03 22:22

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> wrote:

>Det er en skam at der ikke findes flere mennesker som dig...Hende Simone er
>virkelig heldig at have dig som ven

Der er vist noget du har misforstået. Det er *MIG* der er heldig at
have fundet Simone. Man ska gu lede længe efter en pige der er lige så
tosset som mig og så dumper hun dælenme lige ned fra himlen.

Og igen, så er du forkert på den. Det er Ramses der var heldig ikke at
få en skramme. Skulle bare børstes af for støv, så var han klar igen.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Liz B.

Dato : 24-03-03 21:19

Hej Ole,

The older they are, the harder they fall!
Husk det lige.

Mange ømme hilsener Liz

Fra : Anet

Dato : 24-03-03 21:27

Tja, stakkels dig Ole, men jeg hvordan det føles fra mit "affald" lørdag
morgen. Man sidder lige og tænker sig om et øje for at finde ud af hvad det
lige nøjagtig var der skete....

hilsen

Annette

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 24-03-03 22:34

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

>Tja, stakkels dig Ole, men jeg hvordan det føles fra mit "affald" lørdag

Tak for din medfølelse, men faktisk er jeg ret lykkelig. Har mange
gange været på din hjemmeside for at se Rainbow stå i vand til knæene
og været ret misundelig. Efter at have fundet ud af at der faktisk ER
en strand uden for min gadedør og begyndt at bruge den er der blevet
lidt mere indhold i livet. Især efter min nye veninde Simone er dukket
op på arenaen. Så når jeg plejer mine skrammer, så gøres det med stor
lykke.

Tænk engang. Vi var hjemme ved 5 tiden og Simones eneste tanke var at
gentage turen på to friske heste, I DAG !!!
Jeg måtte minde hende om min tilstand, tidspunktet og alder og
insistere på at det først blev "i morgen".

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 25-03-03 12:31

> [...]
> lidt mere indhold i livet. Især efter min nye veninde Simone er dukket
> op på arenaen. Så når jeg plejer mine skrammer, så gøres det med stor

(klip)

Troede faktisk at min hjemmeside var blevet lukket for længe siden for det fik jeg at vide derinde fra. Så det er godt nok længe
siden at den er blevet opdateret. Måske jeg skulle lave en ny hjemmeside med araberdyret og de to små isheste jeg har mig i stalden.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Marlene

Dato : 25-03-03 14:43

Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e803dfe$0$52171$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Troede faktisk at min hjemmeside var blevet lukket for længe siden for det
fik jeg at vide derinde fra

Snip

Skulle vel aldrig være fra TDC?????

Mvh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 25-03-03 15:10

> Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en
> [...]
(klip)

næh bare fra Subnet.dk

--

~Hilsen
Annette~>

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 24-03-03 22:22

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> wrote:

>The older they are, the harder they fall!

Jammen Ramses er "bare" 5 år !!!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 25-03-03 12:32

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse news:6ltu7vs030bls7gtsh6ek2sbmgjejcltes@4ax.com...

> Jammen Ramses er "bare" 5 år !!!
>

> Med venlig hilsen
> Ole Braad-Sørensen
> www.soholm.com

*GGGG* Ole du er og bliver simpelthen uforbederlig.....herligt....

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Liz B.

Dato : 26-03-03 21:39

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Jammen Ramses er "bare" 5 år !!!

Det er også derfor han ikke slåede sig!!!

Fra : Nina Svanholm

Dato : 25-03-03 15:14

Uha, det lød som en tur der godt kunne have fået ´en til at finde de mindre
charmerende gloser frem..........men jeg må indrømme at jeg ikke kan lade
være med at trække lidt på smilebåndet over dit styrt *S* Godt at der ikke
skete noget med din livsglade bulderbasse

Venlig hilsen Nina Svanholm.