Super skøn træning :o)
Fra : Nina Svanholm

Dato : 24-03-03 10:54

Hej

Jeg er bare så glad at jeg lige må fortælle det til nogen der ved hvad jeg
snakker om

Jeg havde besluttet mig for på en af vores første rigtig gode forårsdage at
nu skulle vi (mig og Jacques) træne på ridebanen igen, nu var der ligesom
ikke flere undskyldninger der helt duede mere

Jeg regnede med at jeg skulle starte helt forfra med at lære ham at ride
slalom mellem tønderne, gå over broen, og ikke mindst at jeg farede rundt
med en stor sort presening hvor Jacques skulle stå helt stille..........han
stod fuldstændig uberørt af situationen, og lignede en der tænkte at jeg
havde en skrue løs, nå men så måtte vi jo ride rundt med den hvor den
flagrede efter ham og hvor jeg svingede rundt med den både i trav og
galop.............det er han bare fuldstændig og aldeles ligeglad med, så
Jacques fik masser af ros og jeg havde ondt i mine overarme dagen efter
...........men det var det værd, det er bare så fedt når træningen bare
sidder der!

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : john lundsgaard

Dato : 24-03-03 13:12

"Nina Svanholm"
> skrev i en meddelelse

> Jeg er bare så glad at jeg lige må fortælle det til nogen der ved hvad jeg
> snakker om

Hej Nina

Yes - når det lykkes, så behøver man ikke andre stimulanser for at blive
"høj",

Og ved du hvad - nu ligger der en laaaang sommer foran os, hvor vi kan komme
ud at ride (næsten) hver dag.

Hilsen fra John

Fra : Nina Svanholm

Dato : 25-03-03 14:58

"john lundsgaard" <john_lundsgaardXX@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Nina
>
> Yes - når det lykkes, så behøver man ikke andre stimulanser for at blive
> "høj",

- Hehe, det kan du have ret i Synes bare det er fedt at få bekræftet at
al den træning kunne bruges til noget og at Jacques har fattet det.

> Og ved du hvad - nu ligger der en laaaang sommer foran os, hvor vi kan
komme
> ud at ride (næsten) hver dag.

- Jep, men jeg rider nu hver dag uanset vejret (lige med undtagelse af
snestorm

Venlig hilsen Nina Svanholm.