Cryptocoryne smeltet
Fra : S.Mik

Dato : 25-03-03 15:38

Hvad kan årsagen være til at alle mine Cryptororyne planter er smeltet
?

Kan de redes ?

Fra : Dan Mortensen

Dato : 25-03-03 16:01

S.Mik wrote:
> Hvad kan årsagen være til at alle mine Cryptororyne planter er smeltet
> ?

Fortæl lige lidt om dit akvarie ?

> Kan de redes ?

Ja lige så snart forholdene i akvariet er i orden skyder de med nye blade.

/DM

Fra : S.Mik

Dato : 25-03-03 19:54

128 liter - blødt - surt vand ( Ph 6 - Microsiemens 70 - filtrere over
spagnum )

syntes ikke jeg har ændre noget i det længe, så derfor undre det
mig...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-03-03 15:15

"S.Mik" skrev i en meddelelse
> syntes ikke jeg har ændre noget i det længe, så derfor undre det

Får de noget næring ?

Cryptocoryner (og mange andre planter) er glade for lidt gødning i
bundlaget.

Jernmangel kan også give nogle syge planter.....

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 26-03-03 15:52

S.Mik wrote:
> 128 liter - blødt - surt vand ( Ph 6 - Microsiemens 70 - filtrere over
> spagnum )
>
> syntes ikke jeg har ændre noget i det længe, så derfor undre det
> mig...

Hvor ofte skifter du vand ?
Ph6 skulle jo nok lige kunne gå men bladene smelter altså når der er nogle
ændringer de ikke bryder sig om.

/DM