Mandrake 9.1 RC2
Fra : XoDeus

Dato : 25-03-03 11:40

hej jeg har installeret mandrake 9.1 RC2 jeg har dog et par ikoner på
mit KDE 3.1 skrivebord som jeg ikke aner hvad skal bruges til og
hvordan jeg fjerner dem? de starter med noget der hedder dynamic....

jeg vil også gerne vide hvordan jeg kommer i den GUI baserede setup af
wine.

'''
(0 0)
----oOO----(_)----------
| XoDeus |
| +4525805470 |
-----------------oOO----
|__|__|
|| ||
ooO Ooo

Fra : Soren Davidsen

Dato : 25-03-03 12:12

XoDeus <xodeus@gmx.net> writes:

> [...]
> hvordan jeg fjerner dem? de starter med noget der hedder dynamic....
>
> jeg vil også gerne vide hvordan jeg kommer i den GUI baserede setup af

Jeg ved ikke noget om KDE, men 'winesetup' hedder mit gui baserede wine
setup program.

> '''
> (0 0)
> ----oOO----(_)----------
> | XoDeus |
> | +4525805470 |
> -----------------oOO----
> |__|__|
> || ||
> ooO Ooo

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : XoDeus

Dato : 25-03-03 12:17

>Jeg ved ikke noget om KDE, men 'winesetup' hedder mit gui baserede wine
>setup program.

Tak

--
Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to take effect. Reboot now? [ OK ]

Fra : Topper

Dato : 25-03-03 13:07

Den Tue, 25 Mar 2003 11:39:46 +0100. skrev XoDeus:

> hej jeg har installeret mandrake 9.1 RC2 jeg har dog et par ikoner på
> mit KDE 3.1 skrivebord som jeg ikke aner hvad skal bruges til og
> hvordan jeg fjerner dem? de starter med noget der hedder dynamic....

De ligger under /usr/share/apps/kdesktop/Desktop - men det kan ikke betale
sig at slette dem for de bliver ved med at dukke op igen!

Men tilgengæld er de helt væk i min 9.1 final :)

Torben

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 25-03-03 13:18

On 25/03-03 13.07, Topper wrote:

> De ligger under /usr/share/apps/kdesktop/Desktop - men det kan ikke betale
> sig at slette dem for de bliver ved med at dukke op igen!
>
> Men tilgengæld er de helt væk i min 9.1 final :)

Final alligevel???
Hvor?

/Daniel

--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.

Fra : Topper

Dato : 25-03-03 13:38

> Final alligevel???
> Hvor?

Her er hvad jeg postede på linuxin.dk i går aftes
Overskrift: Mandrake 9.1 frigivet

Eller det ser det i 'tivertifal' ud til!!

På bl.a. http://www.klid.dk/sw/Mandrake-iso/i586/ ligger der du nogle
iso'er der umiddelbart ligner en tredie "Release Candidate" af v. 9.1

Så tænker du sikkert at du ikke gider at hente noget før den endelige
version er ude - MEN det ligner det nummer som MandrakeSoft også gjorde
med v.9.0 :

De lagde nogle ISO'er ud som også lignede endnu en R.C. og dette
blev filerne ved med at hedde indtil at man var sikker på at alle
mirrors var synkroniserede hvorefter at man omdøbte alle filerne
således at de fik deres endelige navn.

I mellemtiden har jeg fået hentet "rc3" isoerne ned og jeg skulle tage
_RIGTIG MEGET_ fejl hvis det ikke er den endelige ver.

Torben

Fra : XoDeus

Dato : 26-03-03 08:29

Jeg er ked af det drenge&kuindfolk men mit spørgsmål har jeg ikke fået
svar på endnu! Er der nogle der akn hjælpe!

Fra : Jesper Krogh

Dato : 26-03-03 09:02

I dk.edb.system.unix, skrev XoDeus:
> Jeg er ked af det drenge&kuindfolk men mit spørgsmål har jeg ikke fået
> svar på endnu! Er der nogle der akn hjælpe!

hvad pejer de på?

Jeg plejer bare at kunne markere dem og trykke på del også er de væk.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc