Dansk stavekontrol i OO.org (Gentoo)
Fra : Peter Jensen

Dato : 22-03-03 23:18

Ja, mit problem er ret simpelt. Jeg har lige 'merget OpenOffice 1.0.2 i
Gentoo 1.4_rc3. Med denne foelger ikke dansk stavekontrol, men det mener
min mor er noedvendigt ...

Jeg har placeret filerne da_DK.aff og da_DK.dic i
/opt/<OO.org>/user/wordbook/ og dictionary.lst indeholder linjen
"DICT da DK da_DK", som skrevet i den medfoelgende readme fil. Sagen er
bare at dansk stavekontrol ikke dukker op i menuen.

Hvad har jeg overset?

P.S. Jeg beklager at de danske tegn mangler, men terminalen her mangler
dansk keymap og charset.

--
PeKaJe

Old programmers never die, they just hit account block limit.