Mail til en internetbruger under linux / w~
Fra : Per Münster

Dato : 24-03-03 19:14

Jeg har et behov på to platforme. Jeg vil maile en logfil frem til en
internet-bruger, når et script er kørt. Metoden er nok forskellig på hhv.
linux og windows. Men hvad skal der til - det må kunne lade sig gøre. Hvad
er syntaxen hvis følgende gælder:

filename is : file.txt
e-mail-address is : name@server.com
smtp-server is : smtp.server.com

MVH

Per Münster

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 24-03-03 19:46

> [...]
> linux og windows. Men hvad skal der til - det må kunne lade sig gøre. Hvad

På Windows platformen plejer jeg at benytte BLAT

http://www.interlog.com/~tcharron/blat.html

Og her er der en FAQ:

http://blat.freeshell.org/faq/

Jeg har ikke lige mulighed for at tjekke syntex'en, men skriv blat.exe /? -
Det er meget nemt at gå til.

--
Mvh,

Thomas Hedberg