Problemer med 3Com wireless
Fra : Kristoffer Rohde

Dato : 18-03-03 00:16

Jeg har netop købt et 3Com Wireless netværkskort 3CRWE62092B, men har
kæmpe problemer med at få min laptop til at genkende driveren til
kortet:

Når jeg stikker kortet i, starter Hardware wizarden, men selvom jeg
har angiver den korrekte driver (som jeg har hentet seneste version
fra 3coms website) kan min laptop ikke genkende kortet. Når jeg af
afveje alligevel får installeret driveren får jeg fejlmeddelesen "The
device could not start" umiddelbart efter installationen. I Device
Manageren er der også et lækkert, gult "!" udfor kortet...

Slottet til kortet virker fint idet jeg sagtens kan anvende et modem i
slottet.

Med venlig hilsen
Kristoffer