ALDI KØB
Fra : Roland Vogt

Dato : 26-03-03 16:10

Jeg har lige købt en 17" Medion TFT Skærm i ALDI på tilbud

En kanon skærm og der mangler ingenting selvom vi snakker 1500,- under
normale priser

Fra : ArJo

Dato : 26-03-03 17:23

'Roland Vogt' havde følgende at sige :

> Jeg har lige købt en 17" Medion TFT Skærm i ALDI på tilbud
>
> En kanon skærm og der mangler ingenting selvom vi snakker 1500,- under
> normale priser

Hvor mange pixel fejl endte du op med???

ArJo

Fra : Roland Vogt

Dato : 26-03-03 17:30

2

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-03-03 17:56

Roland Vogt wrote:

> 2

Øv, lige 2 for mange til at jeg vil købe den. Får jeg først øje på sådan
noget, så kan jeg ikke abstrahere fra det nogensinde

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : ArJo

Dato : 26-03-03 18:18

'Martin L. Johansen' havde følgende at sige :

ditto her

Fra : Gismo

Dato : 26-03-03 19:45

> 'Martin L. Johansen' havde følgende at sige :

> ditto her

Har 2 pixel fejl på min blærbare. Den ene er nemt at se og den anden svær.
Har lært at leve med dem (en 4 år gammel pc)

Gismo

Fra : Leony

Dato : 26-03-03 19:16

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt en 17" Medion TFT Skærm i ALDI på tilbud

Tillykke med det.

> En kanon skærm og der mangler ingenting selvom vi snakker 1500,- under
> normale priser

Hvordan definerer du kanon. Nogle mener det er kanon hvis deres system
kører 50% under topydelse, andre definerer kanon, når de kører 10% over
topydelse.

Umiddelbart vil jeg gætte på at den kun har analogtilslutning, så
mangler den i hvert fald en DVI tilslutning (også selvom de analoge
indgange er rimeligt gode, hvis den både har analog og digital
tilslutning kan man også have 2 computere tilsluttet på en gang - fed
fest og bonus), men man får jo heller ikke alverden for 3000 kr.
Den fejler sikkert ikke noget til prisen, men jeg synes at Tjaldi
fremhæver nogle pudsige ting. Der er OSD, hvor mange skærme er det lige
jeg har set uden OSD, hvis vi snakker skærme der er under 3 år gamle er
tallet vist 0. Minimal stråling, det er da rimeligt væsentligt for mig.
Hvorfor skriver de ikke noget om reaktionstiden og kontrastforholdet og
synsvinklen?

Tag ikke fejl, jeg er meget glad på dine vegne, men jeg tillader mig at
være lidt kritisk, når du skriver at den er kanon og ingenting mangler.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Per Bundgaard Larsen~

Dato : 26-03-03 21:56

Tillykke !

Du/andre kan måske anvise butik, hvor de ikke blev udsolgt Kl. 9:05 ??
(Midfyn er dog lidt langt væk )

Fra : Roland Vogt

Dato : 26-03-03 23:19

jeg var heldig at midtfyn havde 4 da jeg kom da de fik nogle ekstra som var
sendt til en butik andetsteds, som i mellemtiden lukkede

ring til aldi (søg på krak)

de kan sige hvem der har dem

midtfyn har 3 endu

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-03 23:53

Roland Vogt wrote:
> jeg var heldig at midtfyn havde 4 da jeg kom da de fik nogle ekstra
> som var sendt til en butik andetsteds, som i mellemtiden lukkede
>
> ring til aldi (søg på krak)
>
> de kan sige hvem der har dem

Jeg ringede til Aldi formiddag, men det fik jeg ikke noget ud af. Det var
åbenbart et centralt nummer jeg fik fat i, og de kunne ikke sige noget om de
hvad de havde i forretningerne. Og forretningerne har hemmeligt numme sagde
hun. Gad hvad sådan et centralt nummer så er til....

Nå, men hvis nogen ved noget så skriv endelig, jeg fik heller ikke nogen
skærm.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Roland Vogt

Dato : 27-03-03 08:03

Jeg ringede osse til centralen som mens jeg var i røret ringede til
butikken her i Ringe .... Da hun havde konfereret med ham dernede, kom han
igennem til mig..

Sikken forskelsbehandling af folk -

ring til dem og bed om salgsafdelingen

Fra : Devast8or

Dato : 27-03-03 12:01

Roland Vogt wrote:
> Jeg ringede osse til centralen som mens jeg var i røret ringede til
> butikken her i Ringe .... Da hun havde konfereret med ham dernede,
> [...]

Så har hun da været et fjols hende jeg havde fat i. Men tak for oplyningen.
Spørgsmålet er så bare om ikke det snart er ved at være ret sikkert at der
ikke er flere.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Roland Vogt

Dato : 27-03-03 09:55

jeg beklager misvisende information vedr.: pixels fejl i ALDIs 17" TFT

Det var - seriøst - støv/skidt - som havde lusket sig på, så jeg har 0
pixelfejl

NUL

Fra : Roland Vogt

Dato : 27-03-03 12:27

Jeg handlede i aldi i formiddag (madvarer ) og snakkede med butikschefen som
var så venlig forleden dernede

De havde solgt 4 i går !!!!!!!!!!! de sidste 4