HD-skuffer...
Fra : S@ndman

Dato : 26-03-03 11:08

Hejsa,

Jeg står foran et indkøb af subj., men hvilke kan anbefales...??

Eneste krav er umiddelbart at de kan køre ide133 - nogen
forslag til hvilke andre krav der kan være anbefalelsesværdige..?

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 26-03-03 13:09

S@ndman wrote:

> Jeg står foran et indkøb af subj., men hvilke kan anbefales...??
>
> Eneste krav er umiddelbart at de kan køre ide133 - nogen
> forslag til hvilke andre krav der kan være anbefalelsesværdige..?

Bilka har nogen der fungerer kanont til kun 198kr. og de kan på trods af der
står ATA100 på æsken godt køre 133 har selv 2 af slagsen, og så er der
blæser i hvilket er godt for en "indelukket" harddisk.

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 26-03-03 14:58

> [...]
> står ATA100 på æsken godt køre 133 har selv 2 af slagsen, og så er der
> blæser i hvilket er godt for en "indelukket" harddisk.

198,- er dyrt og hvis den kan køre ATA100, så kan den selvfølgelig også køre
ATA133 eftersom det er de samme kabler (og dermed kun harddisken og
controlleren, som sætter begrænsningen).

Der er bedre alternativer på www.edbpriser.dk og ja, blæseren er en god ide,
hvis den ikke larmer for meget, for det er egentlig fuldstændig ligegyldigt,
hvis man ikke lige bruger IBM diske deri, for de bliver temmelig varme.

Fra : Birger

Dato : 26-03-03 16:21

Jeg har købt 2 af slagsen hos http://www.datatel.dk/ der 2 blæser i og de
virker fint
til 198 kr pr stk de kører udma 100/133 de har sænket temp ca 10 grader
Hilsen Birger

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 26-03-03 16:51

> Eneste krav er umiddelbart at de kan køre ide133 - nogen
> forslag til hvilke andre krav der kan være anbefalelsesværdige..?

http://www.kope.dk/cgi-bin/store2/commerce.cgi?product=HD1&cart_id=3920052.96735

(kope.dk)

// Troels

Fra : S@ndman