Er denne computer noget værd i forhold til~
Fra : Steffen Holm

Dato : 25-03-03 15:48

Hej NG.

Som skrevet i subj. vil jeg gerne vide om følgende computer er pengene værd:

Processor Intel Pentium 4 2660MHz FSB533Mhz
Bundkort ECS P4S5A SIS 645DX USB2
Ram 1024 MB DDR PC2700 333MHz
Grafik AGP 128MB GeForce4 TI4200 tv-out x8
Harddisk 120 GB Maxtor 9+ 7200 rpm
Lydkort AC97 lyd
Speaker 120 Watt Multimedie højt.
Diskdrev 1.44 floppy
Dvddrev DVD 48x16x
Keyboard Windows tastatur
Mus Scroll mus
Kabinet ATX Miditower, 300 Watt PSU
Garanti 2 års Reklamationsret

Jeg har selv brænder og skærm. Svinet koster 8095,- Er det en rimelig pris,
eller bliver jeg taget i r.... hvis jeg køber den?

På forhånd tak.

Steffen Holm

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 26-03-03 08:57

"Steffen Holm" <steffen@toughguy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
pris,
> eller bliver jeg taget i r.... hvis jeg køber den?

Hej Steffen
Se Aldis tilbud i denne uge - der får du tilsyneladende mere for pengene.
De sælges fra idag - så du skal måske skynde dig.
hilsen
Jørgen

Fra : Steffen Holm

Dato : 26-03-03 10:40

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev:

> Se Aldis tilbud i denne uge - der får du tilsyneladende mere for pengene.
> De sælges fra idag - så du skal måske skynde dig.

Jeg har bestilt den omtalte computer, og får den imorgen, men ellers tak for
svaret.

Steffen Holm