Test programmer
Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 25-03-03 14:08

Hej Alle

Efter at have fået mit nye Dual Xeon system op at køre med WinXP tænkte jeg
på om der var nogen der kendte et godt freeware testprogram. Altså et der
virkelig kan belaste systemet (her tænker jeg især på cpu/ram - ikke noget
3d skyderi her ). Det skal selvfølgelig kunne teste/udnytte dualHyperT.
Kan man samtid sammenligene med andre systemer (blæreeffekten) er det jo
bare fjong .
Hilsen Mikkel

Fra : Kyllerylle

Dato : 25-03-03 14:27

hva med Sisoft Sandra ?
--
/Peter

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 25-03-03 15:18

Kyllerylle wrote:
> hva med Sisoft Sandra ?
Det duer desværre ikke rigtigt.
Jeg har smidt et screenshot i dk.binær, under navnet
SisoftSandraDualTest. Som du kan se bliver kun den ene processor benyttet.

Hilsen Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-03 14:49

> [...]
>3d skyderi her ). Det skal selvfølgelig kunne teste/udnytte dualHyperT.
>Kan man samtid sammenligene med andre systemer (blæreeffekten) er det jo
På min side er der et lille proggy der kan teste din rå cpu kraft, og ikke
andet, så kan du maile mig resultatet, det kunne være sjovt at se hvormeget
en dual kan aflaste, så CPUmark kan kører på den ene cpu.

http://home13.inet.tele.dk/thf/

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S