HP DeskJet 3816 fra ALDI
Fra : Anders Sand

Dato : 25-03-03 12:08

Nogen der har erfaringer med denne printer?
(kan købes for 599,- i ALDI fra imorgen)

Fra : Leif Pedersen

Dato : 25-03-03 21:10

Du skal være opmærksom på at patronerne ofte er 10% fyldt, og det er derfor
den kan sælges så billig.
Ved køb af pintere der er lidt dyre er patronerne ofte mere fyldt.

Hilsen
Anders

Fra : Lars [2000]

Dato : 25-03-03 23:26

> Du skal være opmærksom på at patronerne ofte er 10% fyldt, og det er
derfor
> den kan sælges så billig.
> Ved køb af pintere der er lidt dyre er patronerne ofte mere fyldt.

Det er da en værre skrøne du disker op med. HP leverer farvepatroner med
forskelligt
volumen, men de indeholder det der er angivet på dem, ikke kun 10%.

Hp Deskjet 3816 leveres med en C6615 sort patron med 25 ml. blæk og en
C6578D farvepatron der indeholder 19 ml. De koster i øvrigt hhv. kr. 203 og
237 ifølge www.edbpriser.dk

HP laver også en farvepatron C6578A der indeholder 38 ml (pris kr. 447), som
også kan bruges i denne printer.

Jeg har ikke selv erfaring med HP Deskjet 3816. Den har mig bekendt ikke
været solgt herhjemme før. Ifølge HP's internetsider er det er en lidt
neddroslet (=langsommere) udgave af 3820, der har fået gode anmeldelser på
www.edbpriser.dk.

- Lars

Fra : Leif Pedersen

Dato : 26-03-03 20:54

"Lars [2000]" <internetsalg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> derfor
>
> Det er da en værre skrøne du disker op med. HP leverer farvepatroner med
> forskelligt
> volumen, men de indeholder det der er angivet på dem, ikke kun 10%.

Det er kun hp partroner der står hvor meget det er i og til Lexmark står
det ingen ting. Da der foreksembel var tilbud på lexmark z25 til 300 kr fik
jeg at vide i en foretning at farve patronen kun er 10% fyldt , og det er
der for den kan sælges så billigt.
Da at hp patroner nok er lige med dem til Lexmark så er det da et okay
tilbud. Da at to patroner er dyrede end printeren.

Hilsen
Anders

Fra : Anders Sand

Dato : 26-03-03 10:00

Jeg kan rapportere fra pålidelig kilde at ihvertfald PC'er og monitorer
har været efterspurgte her til morgen i ALDI.
Viby J (Århus) afdelingen havde ihvertfald travlt.
mvh
ejer af ny printer