/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Aldi tilbud
Fra : Mikkel


Dato : 24-03-03 16:28

ohøj!

Ifølge reklamen har Motherboardet. 3PCI-slots. Hvormange af disse bliver
brugt? Eftersom jeg har tdc netexpress skal der jo lige være plads til et
ATM-kort.

/langmack





 
 
Michael Lund Sørense~ (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Michael Lund Sørense~


Dato : 24-03-03 17:11

Mikkel skrev :
> ohøj!
>
> Ifølge reklamen har Motherboardet. 3PCI-slots. Hvormange af disse bliver
> brugt? Eftersom jeg har tdc netexpress skal der jo lige være plads til et
> ATM-kort.
>
> /langmack

Sidste gang (og det er nok det samme bundkort) var der 3 slot og de to var
ledige. Der sad et tv kort i det ene slot.
Måske er tv interfacet lagt på ATI kortet og så er der 3 ledige slot, ellers
2.
Efterårets maskine var - er - en ganske god maskine og det nye tilbud er
bare bedre!

--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk



Peter Loumann (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 24-03-03 19:21

On Mon, 24 Mar 2003 17:10:53 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

>Efterårets maskine var - er - en ganske god maskine og det nye tilbud er
>bare bedre!

Ja, men stadig intet floppy-drev.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Thomas Rokamp (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Rokamp


Dato : 24-03-03 19:31

Er det et problem?

De koster 150kr i indbygningsversion, og ca. 500 i USB version.
Jeg vil næsten tro maskinen kan boote fra USB... Og hvem bruger også
disketter i dag ;)

Havde jeg pengene ville jeg absolut købe den maskine. Den har bare alt!

Mvh.
Thomas Rokamp

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote in message
news:l3ju7voruvccha4feu1epa9k45487t1oti@4ax.com...
> On Mon, 24 Mar 2003 17:10:53 +0100, "Michael Lund Sørensen"
> <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:
>
> >Efterårets maskine var - er - en ganske god maskine og det nye tilbud er
> >bare bedre!
>
> Ja, men stadig intet floppy-drev.
>
> --
> hilsen pl
> http://huse-i-naestved.dk



Martin L. Johansen (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin L. Johansen


Dato : 24-03-03 19:38

Peter Loumann wrote:

> Ja, men stadig intet floppy-drev.

Floppy? Hvad er det? he he. Køb hellere en intern flash reader til fx.
de 6 mest gængse typer.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Th Frydensberg (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Th Frydensberg


Dato : 24-03-03 19:44



"Martin L. Johansen" wrote:
>
> Peter Loumann wrote:

Køb hellere en intern flash reader til fx.
> de 6 mest gængse typer.

har den ikke det i DK ?
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_13_PC/DETAIL02.HTM
mv th

Morten Bjergstrøm (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 24-03-03 19:56

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev:

> Floppy? Hvad er det? he he. Køb hellere en intern flash reader
> til fx. de 6 mest gængse typer.

Den kan jo ikke læse disketter og rent faktisk er der fortsat ting, der
kommer på disketter.

--
Morten http://miljokemi.dk

Doktoren (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Doktoren


Dato : 24-03-03 19:59

hehe... men det er i hvert fald ikke mange ting, som man ikke kan hente på nettet. Og der er ikke
mange der har en så stor computer uden at have adgang til nettet = disketter overflødige...
Jeg har købt en ekstern HD via USB og det er det bedste jeg har købt til dd. Det er fanme smart lige
at kunne snuppe med over til kammeraten, så han kan høre de sidste nye
kompositioner/demoindspilninger du har lavet i eks. Cakewalk (audio). Jeg tror ikke jeg har brugt
disketter de sidste 2 år... det skulle lige være min banknøgle men den fylder jo heller ikke
alverden, og så kunne man jo bare smide den ned på en CDRW ...
Jeg kan kun tilslutte mig de fleste andre... Jeg gad MEGET godt at eje ALDI computeren...

--
----------------------------------
Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------


"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9348CAD421D13.miljokemi.dk@130.133.1.4...
> "Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev:
>
> > Floppy? Hvad er det? he he. Køb hellere en intern flash reader
> > til fx. de 6 mest gængse typer.
>
> Den kan jo ikke læse disketter og rent faktisk er der fortsat ting, der
> kommer på disketter.
>
> --
> Morten http://miljokemi.dk



Martin S. (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin S.


Dato : 24-03-03 20:34


"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b5nki7$cao$1@sunsite.dk...
> hehe... men det er i hvert fald ikke mange ting, som man ikke kan
hente på nettet. Og der er ikke
> mange der har en så stor computer uden at have adgang til nettet =
disketter overflødige...

Disketter bliver ALDRIG overflødige.
Når alt andet failer så bootes der fra a:\


SA (24-03-2003)
Kommentar
Fra : SA


Dato : 24-03-03 21:08

> Disketter bliver ALDRIG overflødige.
> Når alt andet failer så bootes der fra a:\

enig..... der er bare nogen der ikke har prøvet den siuation.... endnu -:)




Martin K (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 24-03-03 21:17

Martin S. wrote:
> Disketter bliver ALDRIG overflødige.
> Når alt andet failer så bootes der fra a:\

Lige mine ord... Et diskdrev koster under 100,- i dag. Hvorfor undvære?

--
Martin K



Th Frydensberg (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Th Frydensberg


Dato : 24-03-03 21:25



Martin K wrote:
>
> Martin S. wrote:
> > Disketter bliver ALDRIG overflødige.
> > Når alt andet failer så bootes der fra a:\

jeg tror de har glemt at skrive det på,
det sidder under den nedereste hvide skydedæksel
mv th

Jørgen Jørgensen (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Jørgen Jørgensen


Dato : 24-03-03 23:28


"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3E7F6991.F2D99995@tdcadsl.dk...
>
>
> Martin K wrote:
> >
> > Martin S. wrote:
> > > Disketter bliver ALDRIG overflødige.
> > > Når alt andet failer så bootes der fra a:\
>
> jeg tror de har glemt at skrive det på,
> det sidder under den nedereste hvide skydedæksel
> mv th

Hej th
Nej, der er ikke noget diskettedrev, men plads til det under dækslet i
fronten.
Jeg købte den der var på tilbud i december - Det er fandme bare noget der
kører.
Den er meget lydløs, det er ikke noget jeg har set omtalt, men det er et
fantastisk kølesystem, man hører det ikke.
En anden ting er, at tingene virkelig passer sammen, der er overhovedet
ingen konflikter eller blå skærme.
Det er næsten som at drømme sig tilbage til den gode gamle "AMIGA TID".
Bemærk også rigeligt med tilslutninger både for og bag. Der er to ledige
slots bagpå. Jeg har valgt yderligere 256 kb ram idet jeg arbejder en del
med billedbehandling.
hilsen til jer allesammen
Jørgen






Morten Bjergstrøm (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 25-03-03 00:36

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev:

> Jeg har valgt yderligere 256 kb ram idet
> jeg arbejder en del med billedbehandling.

Se det minder også om de gode gamle Amigatider. Jeg erindrer stadig min
første ramudvidelse på hele 512kb så jeg kunne spille Monkey Island og
Wings

(Du mente nok 256MB)

--
Morten http://miljokemi.dk

Jørgen Jørgensen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Jørgen Jørgensen


Dato : 25-03-03 08:21


"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns934963DC554D.miljokemi.dk@130.133.1.4...
> "Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev:
>
> > Jeg har valgt yderligere 256 kb ram idet
> > jeg arbejder en del med billedbehandling.
>
> Se det minder også om de gode gamle Amigatider. Jeg erindrer stadig min
> første ramudvidelse på hele 512kb så jeg kunne spille Monkey Island og
> Wings
>
> (Du mente nok 256MB)
>
> --
> Morten http://miljokemi.dk

Hej Morten
Ja, jeg mente selvfølgelig 256MB = ialt 512MB
Ja mine minder går tilbage til en toptunet amiga 1200, samt reoler med et
hav af disketter, men de stammede velnok mest fra tiden omkring amiga 500.
hilsen
Jørgen



Morten Bjergstrøm (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 25-03-03 15:09

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev:

> Ja, jeg mente selvfølgelig 256MB = ialt 512MB
> Ja mine minder går tilbage til en toptunet amiga 1200,

Sådan en har jeg også med et 28,5MHz 68EC020 accelleratorkort med 4MB
fastram til den fyrstelige sum af 2500,-

> samt reoler
> med et hav af disketter, men de stammede velnok mest fra tiden
> omkring amiga 500.

Jeg har fortsat flere hundrede disketter opmagasineret i min kælder
vist nok.

--
Morten http://miljokemi.dk

Ukendt (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-03-03 16:48



>"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev:
>
>> Ja, jeg mente selvfølgelig 256MB = ialt 512MB
>> Ja mine minder går tilbage til en toptunet amiga 1200,
>
>Sådan en har jeg også med et 28,5MHz 68EC020 accelleratorkort med 4MB
>fastram til den fyrstelige sum af 2500,-
Stik denne,
Efter min Vic 20----

Amiga 1000 ca. 13 eller 18000- kan ikke lige huske hvad det var.
10 disketter til den 880-,
256 kb ram front udvidelses 2400-,
40 mb gvp hd=7800-

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Bjarke Andersen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 25-03-03 09:13

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing
news:3e7f8651$0$42611$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det er næsten som at drømme sig tilbage til den gode gamle "AMIGA TID".
> Bemærk også rigeligt med tilslutninger både for og bag. Der er to ledige
> slots bagpå. Jeg har valgt yderligere 256 kb ram idet jeg arbejder en del
> med billedbehandling.

Mødte du aldrig Dr. Guru under Amigabesættelsen?

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kenneth Kristensen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Kenneth Kristensen


Dato : 25-03-03 10:04

"Martin S." wrote:

> Disketter bliver ALDRIG overflødige.
> Når alt andet failer så bootes der fra a:\

NIX, der bootes fra CD.
I med RedHat CDen, installer og så er man køreklar.

--
/kenne
- Fornærm aldrig 7 personer, hvis du kun har en seksløber -

Martin L. Johansen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin L. Johansen


Dato : 25-03-03 10:33

Kenneth Kristensen wrote:

> NIX, der bootes fra CD.

Enig.

> I med RedHat CDen, installer og så er man køreklar.

Hvad så hvis man er til Mandrake istedet for?

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Kenneth Kristensen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Kenneth Kristensen


Dato : 25-03-03 13:23

"Martin L. Johansen" wrote:

> Hvad så hvis man er til Mandrake istedet for?

Så er man presset

--
/kenne
- Fornærm aldrig 7 personer, hvis du kun har en seksløber -

Martin L. Johansen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin L. Johansen


Dato : 25-03-03 13:39

Kenneth Kristensen wrote:

> Så er man presset

Uha

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Morten Bjergstrøm (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 24-03-03 21:31

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev:

> hehe... men det er i hvert fald ikke mange ting, som man ikke kan
> hente på nettet.

På mit bundkort fungerer biosrecovery ved at der skal bootes fra en
diskette.

Hvis Windows skal installeres på raid drev skal der vist også bruges en
diskette under installationen af windows.

> ... Jeg kan kun tilslutte mig de fleste andre... Jeg gad MEGET
> godt at eje ALDI computeren...

Et manglende diskettedrev, der kan fås for 75,- ville nu heller ikke
afholde mig fra at købe en PC uden diskettedrev.

--
Morten http://miljokemi.dk

Martin K (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 24-03-03 21:33

Morten Bjergstrøm wrote:
> Et manglende diskettedrev, der kan fås for 75,- ville nu heller ikke
> afholde mig fra at købe en PC uden diskettedrev.

Heller ikke her, men jeg tror nu ikke jeg vil købe sådan noget i Aldi. Det
kan da være fint nok, men det kommer jo samlet, og så går alt det sjove jo
af. En rigtig PC har man samlet selv! Så får man også et mere personligt
forhold til den...

--
Martin K



Jimmy (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 24-03-03 21:35


"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
news:b5nq29$58q$1@sunsite.dk...
> Morten Bjergstrøm wrote:
> > Et manglende diskettedrev, der kan fås for 75,- ville nu heller ikke
> > afholde mig fra at købe en PC uden diskettedrev.
>
> Heller ikke her, men jeg tror nu ikke jeg vil købe sådan noget i Aldi. Det
> kan da være fint nok, men det kommer jo samlet, og så går alt det sjove jo
> af. En rigtig PC har man samlet selv! Så får man også et mere personligt
> forhold til den...


Jeg foretrækker også at samle selv, men kan man gøre det til samme pris
selv?

DVD-brænderen i sig selv koster jo en del...

mvh
Jimmy



Martin K (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 24-03-03 21:37

Jimmy wrote:
> Jeg foretrækker også at samle selv, men kan man gøre det til samme
> pris selv?

Ved det ikke helt, har ikke rigtig studeret specs... men det er jo et mini
ATX med kun 3 PCI slots, jeg ville nok vælge nogle andre komponenter, og så
løber det jo op...


> DVD-brænderen i sig selv koster jo en del...

Er der sådan et svin i den?

--
Martin K



Th Frydensberg (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Th Frydensberg


Dato : 24-03-03 21:42



Martin K wrote:

> > DVD-brænderen i sig selv koster jo en del...
>
> Er der sådan et svin i den?

PCXL: 15 i 1
• MultiMedia Internet PC
• DVD-brænder
• CD-brænder
• Kan fjernbetjenes
• Office PC
• High Performance-spillecenter
• DVD DolbyDigital hjemmebiograf-system
• StereoTV-tuner
• Stereoradio-tuner
• Digital videobåndoptager med Time Shift-funktion
• Multifunktions-kopicenter
• Netværk Power Station
• Multifunktions MP3-maskine
• Musikjukeboks
• Video-/billedbearbejdningsmaskine

Th Frydensberg (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Th Frydensberg


Dato : 24-03-03 21:43



Martin K wrote:

> > DVD-brænderen i sig selv koster jo en del...
>
> Er der sådan et svin i den?

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Brian Hansen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Brian Hansen


Dato : 25-03-03 01:08

> > Heller ikke her, men jeg tror nu ikke jeg vil købe sådan noget i Aldi.
Det
> > kan da være fint nok, men det kommer jo samlet, og så går alt det sjove
jo
> > af. En rigtig PC har man samlet selv! Så får man også et mere personligt
> > forhold til den...
>
>
> Jeg foretrækker også at samle selv, men kan man gøre det til samme pris
> selv?

Jeg har lige gået konfig igemmen og iflg. edb-priser vel en tilsvarende
maskine koste godt 11.000,- uden MS software.


Brian



Martin L. Johansen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin L. Johansen


Dato : 25-03-03 09:33

Doktoren wrote:

> hehe... men det er i hvert fald ikke mange ting, som man ikke kan hente på
> nettet. Og der er ikke

Enig.

> mange der har en så stor computer uden at have adgang til nettet =

Igen enig.

> disketter overflødige... Jeg har købt en ekstern HD via USB og det er
> det bedste jeg har købt til dd. Det er fanme smart lige at kunne snuppe
> med over til kammeraten, så han kan høre de sidste nye
> kompositioner/demoindspilninger du har lavet i eks. Cakewalk (audio). Jeg

Ja det er genialt. Floppies er jo alt for små til sådan noget.

> tror ikke jeg har brugt disketter de sidste 2 år... det skulle lige være

Jeg har heller ikke brugt det i ca. 2 år og for ca. 1 år siden pillede jeg
mit floppy ud. Jeg har ikke savnet det siden.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Gismo (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 24-03-03 21:47


"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9348CAD421D13.miljokemi.dk@130.133.1.4...
> "Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev:
>
> > Floppy? Hvad er det? he he. Køb hellere en intern flash reader
> > til fx. de 6 mest gængse typer.
>
> Den kan jo ikke læse disketter og rent faktisk er der fortsat ting, der
> kommer på disketter.


Dell's nye computere lerveres også uden floppy drev !

Gismo



MaRk (24-03-2003)
Kommentar
Fra : MaRk


Dato : 24-03-03 22:34

> Dell's nye computere lerveres også uden floppy drev !

Jeg ville også være temmelig lige glad med floppy drev, synes faktis en hun
er for meget for sådan et....



Martin L. Johansen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin L. Johansen


Dato : 25-03-03 09:32

Morten Bjergstrøm wrote:

> Den kan jo ikke læse disketter og rent faktisk er der fortsat ting, der
> kommer på disketter.

Netop kan den ikke læse floppy, men det er da også et så forældet medie og
usikkert tillige med at det ikke bør bruges.

Jeg har nu i ca. 2 år ikke oplevet noget jeg ikke kunne klare med CDRW. Det
drejer sig om at omstille sig til nye tider og ikke flæbe ved det gamle.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Gert Søgaard Jensen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Gert Søgaard Jensen


Dato : 25-03-03 17:46

On Tue, 25 Mar 2003 09:31:40 +0100, "Martin L. Johansen" <ares@c.dk>
wrote:

>Morten Bjergstrøm wrote:
>
>
>Jeg har nu i ca. 2 år ikke oplevet noget jeg ikke kunne klare med CDRW. Det
>drejer sig om at omstille sig til nye tider og ikke flæbe ved det gamle.

Der er jo andet udstyr end PC,en, der bruger disketter

Jeg kan f.eks. ikke sætte en CD-skive i mit syntheziser-keyboard

Derimod kan jeg flytte MIDI-filer mellem harddiskene på PC,en og
keyboardet via de to enheders floppy-drev.
(Keyboardet har - desværre - ingen ekstern bustilslutning til
harddisken)

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen
Gert

Martin L. Johansen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin L. Johansen


Dato : 25-03-03 19:22

Gert Søgaard Jensen wrote:

> Jeg kan f.eks. ikke sætte en CD-skive i mit syntheziser-keyboard

Har du prøvet at presse lidt på?

> Derimod kan jeg flytte MIDI-filer mellem harddiskene på PC,en og
> keyboardet via de to enheders floppy-drev.
> (Keyboardet har - desværre - ingen ekstern bustilslutning til
> harddisken)

I dit tilfælde har det en betydning. Jeg tænkte sådan mere fra PC til PC.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Kjeld (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Kjeld


Dato : 25-03-03 13:49


"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9348CAD421D13.miljokemi.dk@130.133.1.4...
> "Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev:
>
> > Floppy? Hvad er det? he he. Køb hellere en intern flash reader
> > til fx. de 6 mest gængse typer.
>
> Den kan jo ikke læse disketter og rent faktisk er der fortsat ting,
der
> kommer på disketter.

Eksempelvis Norton Ghost, som skal bootes fra en diskette og er et
uundværligt program for folk, der ikke gider bruger hele deres liv på de
ekstremt tidskrævende installeringer af Microsoft's styresystemer. (Dog
ville man nok kunne få lagt det ned på en boot-CD, hvis man har en
brænder og Nero)



blazter (31-03-2003)
Kommentar
Fra : blazter


Dato : 31-03-03 08:44

Er der nogle der ved om det er et godt bundkort og hvad hedder det, som
aldi lige har solgt?
Er det noget der virker???
V.H Blazter

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


blazter (31-03-2003)
Kommentar
Fra : blazter


Dato : 31-03-03 08:54

"Michael Lund Sørensen" skrev d. 24-03-03 17:11 dette indlæg :
> Mikkel skrev :
> > ohøj!
> >
> > Ifølge reklamen har Motherboardet. 3PCI-slots. Hvormange af disse
bliver
> > brugt? Eftersom jeg har tdc netexpress skal der jo lige være plads
til et
> > ATM-kort.
> >
> > /langmack
>
> Sidste gang (og det er nok det samme bundkort) var der 3 slot og de to
var
> ledige. Der sad et tv kort i det ene slot.
> Måske er tv interfacet lagt på ATI kortet og så er der 3 ledige slot,
ellers
> 2.
> Efterårets maskine var - er - en ganske god maskine og det nye tilbud
er
> bare bedre!
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Michael Lund Sørensen
> www.milux.dk
>
> er der nogle der ved hvilken bundkort der sidder i den nye aldi
computer?
Venligst Brian

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Øl Drikkeren (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Øl Drikkeren


Dato : 25-03-03 07:35

I kan også lige smutte over grænsen og sparre ca 1500kr m/ fladskærm
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
også 3års garenti




"Mikkel" <langmack@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e7f2333$0$42591$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> ohøj!
>
> Ifølge reklamen har Motherboardet. 3PCI-slots. Hvormange af disse bliver
> brugt? Eftersom jeg har tdc netexpress skal der jo lige være plads til et
> ATM-kort.
>
> /langmack
>
>
>
>



Flemming [Aalborg] (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Flemming [Aalborg]


Dato : 25-03-03 09:51

Hvordan regner du lige det ud?

1179 euro for comp + 379 euro for fladskærm = 1558 euro = ca. 11685 kr (kurs
7,5)




"Øl Drikkeren" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:KMSfa.2923$vn1.675136@news010.worldonline.dk...
> I kan også lige smutte over grænsen og sparre ca 1500kr m/ fladskærm
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
> også 3års garenti
>
>
>
>
> "Mikkel" <langmack@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e7f2333$0$42591$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > ohøj!
> >
> > Ifølge reklamen har Motherboardet. 3PCI-slots. Hvormange af disse bliver
> > brugt? Eftersom jeg har tdc netexpress skal der jo lige være plads til
et
> > ATM-kort.
> >
> > /langmack
> >
> >
> >
> >
>
>



Th Frydensberg (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Th Frydensberg


Dato : 25-03-03 11:46



"Flemming [Aalborg]" wrote:
>
> Hvordan regner du lige det ud?
>
> 1179 euro for comp + 379 euro for fladskærm = 1558 euro = ca. 11685 kr (kurs

hmm.
259 € for 15 " et dansk tasatur = 200-kr ?

Flemming [Aalborg] (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Flemming [Aalborg]


Dato : 25-03-03 09:52

HD'en er også 40 GB større i Tyskland, nemlig på 160 GB i modsætning til den
danske på 120 GB


"Øl Drikkeren" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:KMSfa.2923$vn1.675136@news010.worldonline.dk...
> I kan også lige smutte over grænsen og sparre ca 1500kr m/ fladskærm
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
> også 3års garenti
>
>
>
>
> "Mikkel" <langmack@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e7f2333$0$42591$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > ohøj!
> >
> > Ifølge reklamen har Motherboardet. 3PCI-slots. Hvormange af disse bliver
> > brugt? Eftersom jeg har tdc netexpress skal der jo lige være plads til
et
> > ATM-kort.
> >
> > /langmack
> >
> >
> >
> >
>
>



Øl Drikkeren (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Øl Drikkeren


Dato : 25-03-03 12:43

Godt at jeg fik skrevet CA
Det er 813kr at spare + Større HD.


"Flemming [Aalborg]" <worldofnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3e801928$0$52145$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> HD'en er også 40 GB større i Tyskland, nemlig på 160 GB i modsætning til
den
> danske på 120 GB
>
>
> "Øl Drikkeren" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:KMSfa.2923$vn1.675136@news010.worldonline.dk...
> > I kan også lige smutte over grænsen og sparre ca 1500kr m/ fladskærm
> > http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
> > også 3års garenti
> >
> >
> >
> >
> > "Mikkel" <langmack@mail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3e7f2333$0$42591$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > ohøj!
> > >
> > > Ifølge reklamen har Motherboardet. 3PCI-slots. Hvormange af disse
bliver
> > > brugt? Eftersom jeg har tdc netexpress skal der jo lige være plads til
> et
> > > ATM-kort.
> > >
> > > /langmack
> > >
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



Ryan Hansen [2600] (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Ryan Hansen [2600]


Dato : 25-03-03 13:50

Øl Drikkeren wrote:
> Godt at jeg fik skrevet CA
> Det er 813kr at spare + Større HD.


Tag lige og kig lidt på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html så kunne
det være man kunne bruge dine indlæg til noget.



Anders Sand (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Anders Sand


Dato : 25-03-03 13:02

"Øl Drikkeren" <trads@FJERNget2net.dk> wrote in message
news:KMSfa.2923$vn1.675136@news010.worldonline.dk...
> I kan også lige smutte over grænsen og sparre ca 1500kr m/ fladskærm
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
> også 3års garenti
>
>

Og så har man betalt for en tysk Windows m.v....



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste