Spejlvend udskrift?
Fra : sfc

Dato : 24-03-03 14:45

Hej NG!!

Jeg sidder her og skal have printet et billede ud på vores nye printer, en
Epson Stylus Photo 1290.
Men billedet skal printes spejlvendt ud, og på vores gamle printer skulle
man bare sætte et slueben, et sted inde i printer options.
Men det kan jeg ikke finde i de nye printer driver, men kan det lade sig
gøre?

Billedeter lavet i Adobo Photoshop 6, men heller ikke der kan jeg finde ud
af at spejlvende det? Men det ville være bedst hvis jeg kunne finde det i
printerens driver, da jeg også får bru for at printe noget tekst ud
spejlvendt.

Mvh Sfc

Fra : Madsen

Dato : 24-03-03 15:02

sfc skrev:

> Billedeter lavet i Adobo Photoshop 6, men heller ikke der kan jeg
> finde ud af at spejlvende det?

Image > Rotate Canvas > Flip Horizontal.

Madsen.

Fra : sfc

Dato : 24-03-03 16:46

> Image > Rotate Canvas > Flip Horizontal.

Takker.

Har også fået løst problemet med driveren.

Mvh Sfc

Fra : Madsen

Dato : 24-03-03 16:59

sfc skrev:

> Har også fået løst problemet med driveren.

Hvordan?

Madsen.

Fra : sfc

Dato : 25-03-03 13:58

> Hvordan?

Udskriv>Indstillinger>Main Mode>Custom>Advanced>Flip Horizontal

Mvh Sfc

Fra : Madsen

Dato : 25-03-03 15:10

sfc skrev:

> Udskriv>Indstillinger>Main Mode>Custom>Advanced>Flip Horizontal

Ok.

Madsen.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-03-03 17:09

In article <DZDfa.2383$vn1.598644@news010.worldonline.dk>, sfc wrote:
> [...]
> af at spejlvende det? Men det ville være bedst hvis jeg kunne finde det i
> printerens driver, da jeg også får bru for at printe noget tekst ud

Hvis du opgraderer din printer til en der forstår PostScript,
eller anvender PostScript driveren hvis en sådan findes, så er det
bare lige den med krydset. Hviis din printer ikke forstår PostScript,
så har du været for fedtet, og må læse i din Photoshop manual.