USB fryser computeren - hjælp!
Fra : Lars Jensen

Dato : 23-03-03 23:33

Min computer fryser og tvinger mig til at lukke helt ned (genstart
ikke mulig), hver gang jeg enten sætter en USB-enhed i, eller hiver
den ud, mens computeren kører. Jeg kan sagtens tilslutte før
computerstart, og så få PC og USB-enhed til at køre uden problemer.

Det sker både med digital kamera, webcam, USB-nøglering og en Palm
Zire.

Min computer er en P3 733 Mhz med XP Pro, der ellers sikke lider af
forbindelses probæemer. Er der nogen simpel forklaring o- g ditto
løsning?

På forhånd tak

Lars

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 24-03-03 17:24

Lars Jensen wrote:
> [...]
> den ud, mens computeren kører. Jeg kan sagtens tilslutte før
> computerstart, og så få PC og USB-enhed til at køre uden problemer.

Husker du at fortælle windows at du ønsker at fjerne/tilslutte en enhed
_inden_ du gør det?

--
MVH Thomas Eg Jørgensen

** OE Quotefix: http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ **
** Kandu.dk-brugere betragtes som useriøse og ignoreres! **

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-03-03 19:26

On Mon, 24 Mar 2003 17:24:09 +0100, "Thomas Eg Jørgensen"
<thomas@kontorbutikken.dk> wrote:

>Husker du at fortælle windows at du ønsker at fjerne/tilslutte en enhed
>_inden_ du gør det?

Ja, første gang, men det skal man vel ikke gøre hver eneste gang?

Lars