Program til at aflæse temp.
Fra : Øistein Wind

Dato : 22-03-03 19:08

Hey.
Ville lige høre, om der var nogen der kender et program der viser _både_ cpu
og mb temp i ét ikon i proceslinjen(altså nede ved uret).
Det skal ikke være særlig ressourcekrævende, men bare vise de to tal...
Og helst ikke mbm.

Nogen forslag?

Øistein

Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-03-03 19:50

Hej

> [...]
> og mb temp i ét ikon i proceslinjen(altså nede ved uret).
> Det skal ikke være særlig ressourcekrævende, men bare vise de to tal...

Ja. F.eks Vcool. Bruger den nemlig selv. Den er meget god

Mvh Poul

---

Fra : Øistein Wind

Dato : 22-03-03 21:08

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> cpu

> Ja. F.eks Vcool. Bruger den nemlig selv. Den er meget god
>
> Mvh Poul

Nåh... lidt surt det ikke virker med min p4 på et msi 645dx.
Kan det passe? er Vcool designet til AMD cpu'er?

Øistein

Fra : Martin K

Dato : 22-03-03 21:18

Øistein Wind wrote:
> Nåh... lidt surt det ikke virker med min p4 på et msi 645dx.
> Kan det passe? er Vcool designet til AMD cpu'er?

Næ... men til VIA chipsæts. Deraf navnet Vcool... ved ikke lige hvilket
chipsæt der sidder på dit MSI-board, da jeg er AMD mand

--
Martin K

Fra : Øistein Wind

Dato : 22-03-03 21:22

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næ... men til VIA chipsæts. Deraf navnet Vcool... ved ikke lige hvilket
> chipsæt der sidder på dit MSI-board, da jeg er AMD mand
>
> --
> Martin K

Der sidder et SIS chipsæt.... hmm... ja, så virker det jo nok ikke. Det var
ærgeligt...

Øistein

Fra : Martin K

Dato : 22-03-03 21:39

Øistein Wind wrote:
> Der sidder et SIS chipsæt.... hmm... ja, så virker det jo nok ikke.
> Det var ærgeligt...

Det var nu heller ikke noget jeg ville turde slippe løs på min AMD'er. Det
er vidst noget med at den hele tiden 'tænder og slukker for CPU'en' så
temperaturen holdes nede på den måde. Det er det det er lavet til, at man så
tilfældigvis også kan se temperaturen er blot en biting...

--
Martin K

Fra : Drillo!

Dato : 23-03-03 03:15

"Øistein Wind" <*oistein.wind*@*gmx.net*> skrev i en meddelelse
> [...]

> Øistein
>
> Bruger selv SpeedFan. Den viser dog kun den ene temp fast, men viser temp
på evt. bundkort - HD mv når man holder musen hen over ikonet, - bruger kun
få ressourcer, - og er let at sætte op.
Du kan hente det på www.tweak.dk

Mvh.
Drillo!

Fra : Øistein Wind

Dato : 23-03-03 14:12

"Drillo!" <fam-moller_slet_efter_moller@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> cpu

> på evt. bundkort - HD mv når man holder musen hen over ikonet, - bruger

Uuuhh! Det var nice. Tak skal du have. Tweak.dk's side synes jeg dog ikke så
godt om. Det går ikke så hurtigt.. måske den er overbelastet. Anyway... de
har også programmet på tweakup.dk

Øistein

Fra : Leony

Dato : 23-03-03 15:04

> Uuuhh! Det var nice. Tak skal du have. Tweak.dk's side synes jeg dog
> ikke så godt om. Det går ikke så hurtigt.. måske den er overbelastet.
> Anyway... de har også programmet på tweakup.dk

Hvorfor ikke bare downloade fra den originale hjemmeside:
http://www.almico.com/speedfan.php
Så får man også lidt forklaring om hvordan det virker, FAQ, hvad der er
understøttet osv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/