Router Hos TDC ?
Fra : Fog

Dato : 20-03-01 14:04

Hej Alle !

Jeg har lige været udenlands i nogle måneder, og vender hjem og kan se jeg
kan få ADSL i min lille by! jubii !
Men nu kan jeg ved at læse nogle treads her, forstå at TDC leverer Router
med istedet for ATM i øjeblikket !! Er det korrekt ?? Det er jo skide cool,
istedet for det atm .. *host*lort*host*

Er der nogen hjemmeside hvor jeg kan læse om dette (altså router-værk) For
jeg syntes da stadig kun at kunne finde info om ATM etc.etc. på TDCs
hjemmeside !

Et extra lille sidespørgsmål : Vil der så stadig være mega leveringstid,
selvom de nu bruger noget andet udstyr ?

Jeg takker for jeres svar - og håber I får en god dag !

Mvh.
Fog

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-03-01 14:25

"Fog" <fog@adventica.dk> wrote in message
> [...]
> Men nu kan jeg ved at læse nogle treads her, forstå at TDC leverer Router
> med istedet for ATM i øjeblikket !! Er det korrekt ?? Det er jo skide

NE produkt linjen er ændret, så den nu leveres med SpeedStream 2601 router.
Fast IP kommer senere.

> Er der nogen hjemmeside hvor jeg kan læse om dette (altså router-værk) For
> jeg syntes da stadig kun at kunne finde info om ATM etc.etc. på TDCs
> hjemmeside !

Kig på Opasia's hjemmeside.

> Et extra lille sidespørgsmål : Vil der så stadig være mega leveringstid,
> selvom de nu bruger noget andet udstyr ?

Desværre er det sådan at at der fra bestilling af produktet går op til 3
måneder før levering.

--
Bjarke Andersen

Fra : Fog

Dato : 20-03-01 18:55

Hej Bjarke !!

Jeg takker for det nydelige svar ! Jeg har fundet mine svar !

Fra : kfc

Dato : 21-03-01 11:56

hejsa..

HVAD fandt du og ...... eller hvor....

kfc

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-03-01 13:07

http://www.internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/index.html

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 20-03-01 20:00

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>"Fog" <fog@adventica.dk> wrote in message
>
>Kig på Opasia's hjemmeside.

Ja, det er jo ikke nemt at gætte at det der står på www.teledanmark.dk
er noget forældet vås. Kunne én af de TDC-medarbejdere der læser her
ikke give rette vedkommende et spark, så fx
http://www.teledanmark.dk/internet/adsl/adsl_4.htm kunne blive ændret
eller fjernet?
--
Jesper Dybdal, Denmark.