Analog modem.
Fra : René Nielsen

Dato : 22-03-03 11:14

Hej NG,
Når man skal have et analogt modem - externt - hvad vil i så anbefale: USB
eller Serielt? Grunden til at jeg spørger, er, at jeg ingen erfaringer har
med USB modems, kun med serielle. Modem skal monteres på en sprit ny
computer med USB 2,0 support., og Win XP Pro.
På forhånd tak.
MVH: René

Fra : Leony

Dato : 22-03-03 15:12

"René Nielsen" <rni@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ingen erfaringer har med USB modems, kun med serielle. Modem skal
> monteres på en sprit ny computer med USB 2,0 support., og Win XP Pro.

Jeg har aldrig prøvet et USB modem, men man kunne jo fristes til at tro
at det var en mere fremtidssikker løsning end et serielt modem.
Personligt tror jeg ikke at der er nogen forskel om man køber det ene
eller det andet. Personlig præference og pris afgør sagen.
Selv ville jeg bare købe det billigste af de 2.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : René Nielsen

Dato : 23-03-03 09:43

Jeg takker for svaret. Prisen er den samme, så jeg vælger USB.
MVH: René

Fra : Leony

Dato : 23-03-03 09:56

> Jeg takker for svaret. Prisen er den samme, så jeg vælger USB.

Velbekomme.
Held og lykke med det.