ALDI Medion PC "sidste skrig"
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 22-03-03 08:23

Se her---mon ikke den snart er at finde i danske ALDI-butikker?

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Bjarne

Fra : jakob

Dato : 22-03-03 11:37

In article <3e7c0f5c$0$118$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
bjarne.inger@SLETTESpost.tele.dk says...
> Se her---mon ikke den snart er at finde i danske ALDI-butikker?
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
>
> Bjarne

Hold da maul, mine tænder løber i vand

Specielt der her connectxl modul er fandeme andvendeligt

Hygge

Jakob

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-03-03 11:51

On Sat, 22 Mar 2003 08:23:09 +0100, "Bjarne Hansen"
<bjarne.inger@SLETTESpost.tele.dk> wrote:

>Se her---mon ikke den snart er at finde i danske ALDI-butikker?
>
>http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Det gør den sikkert - for de TFT-skærme, som er nævnt, sælger danske
Aldi i næste uge (2.099 kr. for en 15")

Lars

Fra : Niels T

Dato : 22-03-03 14:26

"Bjarne Hansen" <bjarne.inger@SLETTESpost.tele.dk> wrote in message
> Se her---mon ikke den snart er at finde i danske ALDI-butikker?
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
>
> Bjarne

Den har sgu os' 56k modem *gg*

-Niels

Fra : MaRk

Dato : 22-03-03 15:00

> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Kan man købe et kabinet der ligner det nogen steder??
Det ser sgu lækkert ud!

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 22-03-03 15:06

Bjarne Hansen wrote:
> Se her---mon ikke den snart er at finde i danske ALDI-butikker?
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Se i dk.binaer

Fra : Leony

Dato : 22-03-03 15:14

"Bjarne Hansen" <bjarne.inger@SLETTESpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e7c0f5c$0$118$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Se her---mon ikke den snart er at finde i danske ALDI-butikker?
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Kig ned i din lokale Aldi på mandag. Sælges måske først fra onsdag.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-03-03 16:49

On Sat, 22 Mar 2003 15:14:25 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>Kig ned i din lokale Aldi på mandag. Sælges måske først fra onsdag.

Næppe. Den er hverken i deres husstandsomdelte ugekatalog eller på

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 22-03-03 17:42

Peter Loumann wrote:

> Næppe. Den er hverken i deres husstandsomdelte ugekatalog eller på

Hmm... hvor bor du !? for det er da præcis det den er... se evt. dk.binaer

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-03-03 21:02

On Sat, 22 Mar 2003 17:41:45 +0100, "Ryan Hansen [2600]"
<detailNOSPAM@detail.dk> wrote:

>Hmm... hvor bor du !?

Ups - har ikke fået det endnu, forvekslede med sidste uges.

>for det er da præcis det den er... se evt. dk.binaer

Så er det ligegodt sært den ikke er på

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Der er altså tilbud for den kommende uge.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Leony

Dato : 23-03-03 09:42

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det ligegodt sært den ikke er på
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
> Der er altså tilbud for den kommende uge.

Mon ikke det er for at "forhindre" de lange køer foran de stakkels
Aldibutikker.
Det er jo heller ikke alle de gode tilbud man skal dele ud. Synes selv
at hovsatilbud er de bedste. Man får følelsen af at have fået noget
billigt som den eneste. Desuden regner Aldi vel med at få hypet deres
maskiner her i gruppen, den er jo sikker hver gang

Fra : BHR

Dato : 23-03-03 14:40

For kort tid siden annoncerede ALDI først med bærbar computer (12000 kr.)
2-3 dage før onsdag, og tog annoncen væk igen torsdag. Den var også udsolgt
med det samme - tror jeg.

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-03-03 16:38

On Sun, 23 Mar 2003 09:41:57 +0100, "Leony"

> [...]
>at hovsatilbud er de bedste. [...]Desuden regner Aldi vel med at få hypet deres
>maskiner her i gruppen, den er jo sikker hver gang

Njah - den desktop, de havde i efteråret, var nu ganske længe om at
blive udsolgt. I to butikker her stod der stadig nogle enkelte indtil
jul.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Michael

Dato : 24-03-03 12:41

> Så er det ligegodt sært den ikke er på
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
>
> Der er altså tilbud for den kommende uge.
>
> --

Det er den også nu.

Michael

PS Er der nogen der har set priser/tests af det grafikkort der følger med
Radeon 9600 TX? Jeg synes ikke jeg kan finde noget.

Fra : Babba-Papa

Dato : 23-03-03 16:46

Sat, 22 Mar 2003 17:41:45 +0100, havde "Ryan Hansen [2600]"
<detailNOSPAM@detail.dk> gang i hammer og mejsel og da stentavlen blev
pustet ren, stod der følgende:

>Hmm... hvor bor du !? for det er da præcis det den er... se evt. dk.binaer

Arhhh F*ck, og jeg får først penge på fredag, og så er de jo
traditionen tro udsolgt....*snøft*

Nåh, hva' ? Det var jo også en b(l)ærbar jeg helst ville ha'.
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Jensen

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 24-03-03 12:36

"Bjarne Hansen" wrote

> Se her---mon ikke den snart er at finde i danske ALDI-butikker?
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Kr. 9.499,- ... damn, kan man overhovedet samle den billigere?

Vh
Anders

Fra : Th Frydensberg

Dato : 24-03-03 15:08

Kr. 9.499,- ... damn, kan man overhovedet samle den billigere?

nej..!!!!
mv th

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-03-03 15:16

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> crashed Echelon writing

> Kr. 9.499,- ... damn, kan man overhovedet samle den billigere?

Det kan man måske, dog bliver grafikkortet noget svær at skaffe da det ikke
er i butikkerne endnu, og der i forvejen er ret lang ventetid på kort
med Radeon 9500 og opefter.

--
Bjarke Andersen

Fra : Leony

Dato : 24-03-03 15:21

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse

> Kr. 9.499,- ... damn, kan man overhovedet samle den billigere?

Ikke hvis du medregner software.
Hvis du skal samle den selv er der også nogle ting som ikke kommer med
eller bliver erstattet med dyrere pga at det ikke kan skaffes som
løssalg.
Det kan jo komme an på en prøve, når jeg får reklamen (ved godt den
ligger i binaer, men så skal den printes ud osv).
Hvis du selv vil prøve så er www.edbpriser.dk et godt sted at starte.