Problem med lyden.....?
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-03 20:25

Hejsa´

Jeg har monteret et ekstra grafik-kort i systemet og får nu underlige klik &
bip-lyde når jeg bevæger musen fra skærm til skærm. Jeg overhørte en gang i
tidernes morgen nogen tale om man skal overveje hvilke pci-slots man bruger.
Vist nok med at man skal springe et over og bruge et andet :oS.

Set-up:

MB : Soyo SY-6VBA, P3 550Mhz Slot 1 (kørte max FSB, =616Mhz til at
starte med og havde samme problem !)

Pci #1 - tomt
Pci #2 - Lydkort ->SB 128
Pci #3 - ScSi contr.
Pci #4 - GF-Kort ->Riva TNT 2 M64
Pci #5 - Netværk ->Intel pro 10/100

Er der noget der stinker, eller lagger maskinen bare ?. Hmmm jeg er tom for
"tåbelige" ideer om problemmet

Hilsen Herfra

HP
--
WWW.Falken.Farmands.Dk
MSN Messenger ->Peter_falken@hotmail.com

Fra : Gismo

Dato : 20-03-03 23:07

"H;P<4700>" <FalkenATfarmands.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bruger.
> Vist nok med at man skal springe et over og bruge et andet :oS.

Hvordan flytter du musen fra skærm til skærm ??
Har alle mine slots fyldt ud, 5 pci og et agp uden at der kommer underlige
lyde

Prøv at flytte kortet til dit første pci slot. Kan være det hjælper ...
ellers ved jeg det sku ikke lige :(

Gismo

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-03-03 00:32

H;P<4700> wrote:
> [...]
> og bruge et andet :oS.
>
> Set-up:
>
> MB : Soyo SY-6VBA, P3 550Mhz Slot 1 (kørte max FSB, =616Mhz til

Byt om på lydkortet og netkortet. Det burde stå i manualen til motherboardet
hvilke slots og porte der deler IRQ med hinanden.

-Sune

Fra : Sp@cey

Dato : 22-03-03 09:51

Jeg havde det samme problem, men hos mig løste en større psu problemet!
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."