postgres support i PHP ?
Fra : Mickey

Dato : 20-03-01 13:43

Kan subj. ordnes uden at rekompilere ? *SS* (sikkert ikke...)

--
Mickey

Fra : Erwin Lansing

Dato : 20-03-01 13:49

"Mickey" <news002@susie.dyndns.dk> writes:

> Kan subj. ordnes uden at rekompilere ? *SS* (sikkert ikke...)

ikke hvis du ikke har kompileret det ind i første hug

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk
Nu uden cykel[tm]

Fra : Mickey

Dato : 20-03-01 16:58

"Erwin Lansing" <erwin@lansing.dk> skrev i en meddelelse

> ikke hvis du ikke har kompileret det ind i første hug

surt... - og man kan ikke tweake den til at køre vha MySQL support ?

--
Mickey

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-03-01 18:05

Mickey wrote:

> surt... - og man kan ikke tweake den til at køre vha MySQL support ?

Nope. Installer MySQL i stedet. Eller Oracle. Eller en anden database
som du ikke skal rekompilere for at bruge.

--
Thorbjørn

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 20-03-01 18:45

Erwin Lansing wrote:

> ikke hvis du ikke har kompileret det ind i første hug

Joda, via ld("lib.o") (http://www.php.net/manual/en/function.dl.php)

Til Mickey: Læs README.SELF-CONTAINED-EXTENSIONS fra php sourcen.

--
Hroi

Fra : Mickey

Dato : 20-03-01 22:58

"Hroi Sigurdsson" <hroi@netgroup.dk> skrev i en meddelelse

> Joda, via ld("lib.o") (http://www.php.net/manual/en/function.dl.php)

se det ligner det jeg skal bruge ;)

> Til Mickey: Læs README.SELF-CONTAINED-EXTENSIONS fra php sourcen.

oki - kan man finde den online også ? (har ikke PHP sourcen
liggende...)

--
Mickey

Fra : Erwin Lansing

Dato : 21-03-01 08:54

Hroi Sigurdsson <hroi@netgroup.dk> writes:

> Joda, via ld("lib.o") (http://www.php.net/manual/en/function.dl.php)

kækt. men vil det sige at selvom men ikke kompilerer php med nogle extensions
at bibliotekerne til dem alligevel bliver lavet ?

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

Fra : Johan

Dato : 21-03-01 14:59

> kækt. men vil det sige at selvom men ikke kompilerer php med nogle
extensions
> at bibliotekerne til dem alligevel bliver lavet ?

Jaah, men tror det vil resultere i en dårligere perfermance... eller er jeg
forkert på den der?

/Johan

Fra : Troels Arvin

Dato : 21-03-01 15:24

On Wed, 21 Mar 2001 14:58:55 +0100, "Johan" <tcr480@ofir.dk> wrote:

> Jaah, men tror det vil resultere i en dårligere perfermance... eller er
> jeg forkert på den der?

Jeg ved ikke rigtig, hvad I taler om her. Men det er efter min mening
tåbeligt at forværre serverens administrérbarhed af frygt for en
teoretisk hastighedsnedgang.