DVD Brænder
Fra : Karsten Knudsen

Dato : 19-03-03 10:54

Hej gruppe

Jeg skal ud og købe en DVD brænder, men hvilken skal jeg have.

Den skal gerne kunne lave film, data mm, og skal kunne bruge min DVD
afspiller til det.

Kom med nogen gode råd...

Mvh Karsten

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-03-03 12:23

On Wed, 19 Mar 2003 10:54:28 +0100, "Karsten Knudsen"
<karsten@kknudsen.dk> wrote:

>Jeg skal ud og købe en DVD brænder, men hvilken skal jeg have.

>Kom med nogen gode råd...

Prøv den rette gruppe : dk.edb.hardvare.drev.dvd

--
Kim

Fra : Esben

Dato : 19-03-03 15:40

"Kim Jensen" <kj@hd.dk> wrote in message

> Prøv den rette gruppe : dk.edb.hardvare.drev.dvd

dk.edb.hardware.drev.dvd for at være korrekt.