19" fladskærm Aldi
Fra : Streetteam

Dato : 19-03-03 09:05

Hej

Aldi har en 19 " fladskærm til 3000 og en 19 " almindelig skærm til 1300.

Jeg tror den almindelige skærm er ok til den pris, men ved nolge om
fladskærmen med den opløsning er ok til almindelig hjemmebrug ?

Mbh Per

Fra : Per N

Dato : 19-03-03 09:18

On Wed, 19 Mar 2003 09:05:05 +0100, "Streetteam" <Per@streetteam.dk>
wrote:

>Hej
>
>Aldi har en 19 " fladskærm til 3000 og en 19 " almindelig skærm til 1300.

Det er altså kun en 17" fladskærm .

Det varer sgu længe før du finder en 19" fladskærm til 3000,-,
selv i Aldi.

mvh Per

Fra : Streetteam

Dato : 19-03-03 09:32

Du har ret. Det er en 17 ",

Men det var fordi jeg sammenlignede de to da en 17 " fladskærm svarer til en
19" standard. Sorry

Men anyway Er den 17" et ok køb ? I forholdt til den billigere 19"

Mvh Per

Fra : No1

Dato : 19-03-03 12:10

> Men det var fordi jeg sammenlignede de to da en 17 " fladskærm svarer til
en
> 19" standard. Sorry

Tja, måske nogle 19" CRT. Min 19" har 18" synligt areal.

Fra : Sparre

Dato : 19-03-03 18:22

> Tja, måske nogle 19" CRT. Min 19" har 18" synligt areal.

Jeps, en 17" LCD skærm, svarer IKKE til en 19" CRT, hvis man har en 19" CRT
med et synligt areal svrende til hvad der er synligt på en 17" (vel ca. 16")
så er man da vist blevet snydt !

--
Sparre

Fra : Lars [2000]

Dato : 19-03-03 23:38

> [...]
CRT
> med et synligt areal svrende til hvad der er synligt på en 17" (vel ca.

Det synlige areal på en 17" LCD skærm er netop 17" (diagonal), ikke mindre.
Aldi skriver da også "Synlig skærmdiagonal 43,2 cm" (= 17".)
På en CRT skærm angiver størrelsen afstanden mellem billedrørets
monteringshuller, og det synlige areal er noget mindre end den opgivne
størrelse (for en 19" CRT typisk 17,5"). Men for en LCD skærm er den opgivne
størrelse og det synlige areal det samme.

- Lars

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-03-03 17:45

"Streetteam" <Per@streetteam.dk> skrev i en meddelelse news:3e7824bf$0$42625

> Aldi har en 19 " fladskærm til 3000 og en 19 " almindelig skærm til 1300.

Hvor ser du den skærm til 1300,-?

Min lokale Aldi skal have 1600 et eller andet??

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********
** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder ****

Fra : sharky

Dato : 19-03-03 18:30

Jeg ved ikke hvor god den er. Jeg ved ikke så meget om specs på tft, men her
er de da:

http://www.medionshop.de/shop?000000930000000c00614671000000163bcb94ad&ArtDe
tailByID.article_id=1329&InclArtGroup.group_id=139&InclArtGroup.level=1

der står dog ikke ms.

Fra : GANO! - \(MidtJyl~

Dato : 19-03-03 18:46

Er det ikke denne?

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm ???

Er den sølvgrå eller hvid?

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 19-03-03 19:19

Hejsa
jeg bryder lige ind
sådan en fladskærm er den ok at spille på ??
--
Lasse (8900)

You`ll Never Walk Alone

Fra : Uni Bull

Dato : 20-03-03 15:25

Lasse (8900) wrote:
> Hejsa
> jeg bryder lige ind
> sådan en fladskærm er den ok at spille på ??

Køb for alt i verden en fladskærm.... *også* til at spille på!

Få fat i en bærbar computer og tag den med til den lokale Aldi (eller hvor
man nu har tænkt sig at handle) og kontrollér at der ikke er døde pixels fra
start....
I vil ikke fortryde en fladskærm!
--
Uni Bull
København K

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-03 00:17

> [...]
>
>Jeg tror den almindelige skærm er ok til den pris, men ved nolge om
>fladskærmen med den opløsning er ok til almindelig hjemmebrug ?
Jeg kan ikke svarer på din Aldi, men min kammerat har lige købt en
AOC 17'' fladskærm(ca. 3600-), og den stå rigtigt flot, det kunne jeg selv
finde på
at købe.
Men de 2 skærme er nok rimelig ens.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-03-03 18:30

In dk.edb.hardware, Streetteam <Per@streetteam.dk> says...
> Aldi har en 19 " fladskærm til 3000 og en 19 " almindelig skærm til 1300.

Har spurgt i dk.edb.hardware.skaerm hvor eksperterne sidder???

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen