hvordan opdater man BIOS på et scsi kort?
Fra : salle

Dato : 18-03-03 23:13

jeg har et Adaptec 29160n kort

jeg vil godt have det opdater fra v2,57 til v3.10.0

salle

Fra : adegn

Dato : 19-03-03 07:54

> jeg har et Adaptec 29160n kort
>
> jeg vil godt have det opdater fra v2,57 til v3.10.0

Du venter vel 1-2 år.... Aktuelle Bios-version er i flg. adaptecs hjemmeside
2.57.2 og den kan downloades her.

http://www.adaptec.com/worldwide/common/searchresults.html?sess=no&language=
English+US

mvh

Anders

Fra : Michael Pfeiffer

Dato : 20-03-03 19:40

Hej

Ikke rigtigt.... 3.10.0 er frigivet

http://www.adaptec.com/worldwide/support/drivers_by_product.html?sess=no&lan
guage=English+US&cat=/Product/ASC-29160N

Du starter din computer op på en boot-diskette (minimal opstart)...
indsætter en diskette med filerne, som har udpakket....
Hvis du skriver install i prompt er du godt igang

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Salle \(8700\)

Dato : 20-03-03 23:09

når jeg henter filen er det exe på 17 kb fil
og den kan jeg ikke pakke ud

(29160N_bios_3100.exe)

salle