19" TFT Skærm - Hvilken skal jeg vælge?
Fra : Erik W.

Dato : 17-03-03 18:34

Nu var jeg ellers ved at være klar til at købe en 19" TFT, og var helt
overbevidst om at det skulle være en Samsung 191T . Den er lækkert designet
og har den rigtige pris: Lige midt imellem 7 og 8 kilo. Men så opdager jeg
at Sony lige er begyndt at sælge en nitten-tommers til samme pris. Den ser
lækker ud, men jeg kan ikke finde nogen anmeldelser på den. Er der nogen som
har nogen meninger (hvilken er fedest?), - eller evt har en link til et
respekteret hardwaresite med en anmeldelse af den, evt en sammenligning
mellem de to? Samsung har både digital og analog indgang - det er jeg ikke
sikker på at Sony´en har?

Tia Erik W.

http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=SDM-S91/W

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-03-03 18:38

In dk.edb.hardware, Erik W. <erik.w@mail.com> says...

dk.edb.hardware.skaerm

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Erik W.

Dato : 17-03-03 18:47

Jesper G. Poulsen says...

> dk.edb.hardware.skaerm

Hov den gruppe havde jeg ikke lige opdaget.
Tak for tippet. Jeg poster meddelsen derovre.

Mvh Erik